lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 2,5 år. Har hostet hele uka, mer og mer, slimete surklete hoste. toppet seg på torsdag ettermiddag, pipelyd ved utpust og 39 i feber, samme på fredagen. legen lyttet på lungene, så i ørene, tok en crp og sa at det bare var en vanlig forkjølelse. Han har fortsatt feber på ettermiddagen og kvelden. Han gar flere stygge munnsår. Han klager over vondt i tissen, og en gang sa han vondt i rompa. Kan ikke se noe. han har kjempedårlig ånde. stakkar lillegutten min. Litt rart at hun ikke sjekket halsen hans hos legen synes jeg... Nå begynner lillebror på 16 mnd å bli surklete og hoste (
Trollemor og snuppa! Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Ta en ny sjekk hos lege.. Når ungene har vært dårlige så lenge synes jeg det er greit med en skikkelig sjekk..!! Men forkjølelse kan være ganske hard og dryge lenge.. Snuppa her også har holdt på en uke. Viktig med mye drikke, for snuppa vår har ikke hatt matlyst! Stå på ditt, og forlang en ordentlig sjekk..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2010 ja han spiser egentlig ikke noe særlig. og nå er han rød i øyet og gnir seg i øynene og. ja får vel ta en tur igjen hvis det ikke gir seg...
sjøsamen Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 jeg ville ikke slått meg til ro med det svaret. Synes du skal ta kontakt med lege i morra igjen. Høres jo ut som at han har en infeksjon... kanskje en tonsilitt? Nei dette må du få en nøyere sjekk av.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Høres litt ut som gutten min. Har hatt feber (litt opp og ned) siden natt til fredag, i går lå den på 39 hele dagen. Han hoster masse og jeg er litt redd for bronkitt. I dag går turen til legen! Vi var hos legen på fredag også, men da var det for tidlig for blodprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå