Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Man må jo villa det da...............
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hvem som helst kan ta silicon, men de fleste har vel en grunn.. For små pupper, ulik str, hengete, trenger større for å jobbe som glam modell.. +++
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 det er vel opp til kirurgen å avgjøre om han synes det er forsvarlig tror jeg... Hvis du f.eks har dobbel d pupper, og ønsker deg dobbel H, så tror jeg noen kirurger ville nekter å gjøre det, mens andre sikkert ville synes det var greit.. Ønsker du silikonbryster HI?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 jeg vil det men er redd for at de skal si.. " hva skal du med det" jeg har ikke stygge pupper og de henger ikke veldig mye men har lyst til skal stå litt mer. men jeg skal gå ned 15kg så kanskje jeg får en grunn, hehe HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Det er private kirurger som legger inn silikon, så det eneste du trenger å gjøre for å få det er å betale.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 men må jeg snakke med legen min. uff. hun har hatt brystkreft så ikke gøy å snakke med henne om slike ting, eller kan jeg kontakte privat klinikk først?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Dette betaler du for selv og henvender deg kun til klinnikken, ingen grunn til å ta det gjennom legen din
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Jeg tror ikke at legen din tar seg nær av dine ønsker. Men du trenger ikke å ta kontakt med fastlegen, kun med den klinikken du ønsker å få inngrepet gjort. Det er silikon du tregner, og ikke løft? Jeg hadde silikon i ti år og jeg kjente at det var noe der og huden ble ganske så strukket, jeg angrer i ettertid da, skulle virkelig vært foruten den erfaringen. Men det er nå din kropp og du må gjøre dine valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå