Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Etter utrolig mye frem og tilbake. Har avsluttet en forholdsvis viktig epoke i livet mitt... Som aktiv deltaker i et miljø jeg nå trår ut av. (Et positivt altså, og idrettsrelatert. En hobby jeg har drevet med i over 10 år. Men nå føler jeg tiden er inne for noe nytt. Så bare fortell meg at jeg har tatt riktig valg:-D
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet jo ikke om du har tatt et riktig valg eller ikke..... men hvis det viser seg at du savner det kan du vel alltids ta opp tråden igjen:)
fjollefrua Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 det har du helt klart gjort... og for treningen sin skyld kan du heller ta sit ups og push ups på badet før leggetid... Har spilt håndball selv i 17 år, med ett par år pause... Etter en operasjon i november, og med pause siden da så må jeg jo si at jeg har mye bedre samvittighet for å være hjemme på kvelden med mann og barn... Alt annet kan jeg gjøre når mini har lagt seg
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg er gravid i uke 32, og har trent masse på Spenst den siste tiden, tar det roligere nå, så trener absolutt fortsatt, men ja, det er noe med det miljøet.. :-) Litt vanskelig å gi slipp, men om ikke lenge vil jo andre ting da oppmerksomheten min:-)
2søtesmåh Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 For meg fungerer det supert og trene hjemme..Ei matte til 300 og en elipsemaskin til 2000 og klær til evt joggetur/trilletur ute.... Trener når ungene sover, for jeg har ikke samvittighet til å hente unger fra SFO/barnehage for å kjøre med de til "barnepass" så jeg får trent ) Og det passer meg kjempebra.Sparer tid på kjøring, penger på medlemskontigent og ikke minst det faktum at en treningsBH og slitt shorts er mer enn nok treningstøy..Ikke like viktig og kle seg "tekkelig" når man er hjemme.. Og jeg mister null tid med ungene og ingen av favoritt-TV programmene mine..FOr jeg trener foran TV:.ER vinn-vinn-vinn situasjon det.. Man skal ikke gi opp god helse (som trening er) når man blir mamma.:DA er det viktigere enn noensinne..Men man bytter fokus fra trening for utseende sin del, til trening for helsa sin del..Og det er mye morsommere skal jeg love deg..Og treningsstudio kræsjer litt med dette på en måte..Da 90% av medlemmene nok er der for å se bedre ut og ha bedre helse som bi-effekt, mens motivasjonen burde vært motsatt.. Og man blir litt overivrig, deltar i dobbeltimer, stresser med å komme i vei hver dag osv osv...Nei, hjemmetrening 3-4 ganger i uka gjør underverk for kropp, sjel og helse..ALt med måte:o) SÅ, you go girl! Slapp litt av, men ikke slutt helt...Men kan være en super start og slutte helt for noen uker, for så å kjenne at man føler seg i dårlig form, og derfor starte opp med trenng for å føle at kroppen VIRKER bedre..Igjen, fokus på helse ikke utseende.Da blir det moro og trene igjen:o) Lykke til med nytt liv, med nye muligheter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå