Gå til innhold

ernæringsfysiolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

el hva det heter. må man få henvisning av lege for å komme til en slik?

noen som vet hva det koster? Jeg trenger virkelig hjelp til å komme på rett spor. nå har vekta passert 110 kg og jeg er bare 1,70 høy :(

Jeg trenger profesjonell hjelp med å legge opp ett kostholdsprogram som passer meg. som kan kombineres med å ha små barn.. Og gjerne bli fulgt opp også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Ja, du blir henvist fra fastlegen til ernæringsfysiolog.

Jeg ville også bedt om å få blodprøver hos legen, blodukker fastende, insulin fastende og C-peptid. De prøvene kan være avgjørende for hvilke kosthold du bør følge.

Håper su får god hjelp og lykke til :)

Skrevet

takk for svar :) Da bør jeg vel bestille en ny time til fastlegen da. har akkurat vært der for noe anna. men klarte ikke helt å legge det fram for han.. syns det er flaut. :(

Skrevet

Jeg tror at legen din kommer til å syntes at det er positivt at du ønsker å ta tak i vektproblemet ditt. :) Så det er nok bare å hoppe i det :)

Skrevet

han tok en ny astmatest på meg når jeg var der. så måtte jeg oppgi vekta. jeg sukket og sa "alt for mye" og hva jeg veier. men han sa ikke no mer om det. gruer meg til å ta det opp. hva skal jeg si når jeg ringer og bestiller time da? for de vil jo vite hvorfor jeg skal ha en time...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...