Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg og samboeren min var inne på europris en dag for å kjøpe noe greier..så så vi en kalender med noen lettkledde babes i bikini..Vi kødda litt med denne kalenderen, for han syntes disse damene var kjempe sexye..Tulla m at jeg kunne heller lage en kalender til han, da lo vi godt begge to. Nå er det valentines dagen snart, og jeg har i grunnen ikke peiling på hva jeg skal gi han, men så tenkte jeg..kanskje jeg skulle lage en slik kalender til han. Jeg er egentlig litt sjenert av meg, så en kalender m meg litt lettkledd er noe han aldri ville trodd jeg turte.. Tingen er at det er bare 3 mnd siden jeg fødte vår sønn, og jeg føler vel at kroppen ikke er helt..ehh..fin:p ikke at den var mye å se på før fødselen heller, men nå henger det litt for mye her og der..spesielt magen. Har dere noe forslag til hvordan jeg kan lage denne kalenderen? Mnd for mnd? Tusen takk for all hjelp:)
Tommage♀♂ Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Du trenger jo ikke vise så mye vet du. Et sexy blikk og litt kløft er nok til mange bilder. Ellers kan du ta bilder i positur hvor du sitter på rompa med bena bena trekt inn til kroppen, og hendene slik at de dekker det du vil dekke. Bilder overfra og ned skjuler mye. Lag bildene i sort/hvitt, eller sephia, og legg til litt skygge der du vil skjule litt=)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 En fotograf vil også kunne ta knallbilder og retusjere her og der om nødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå