Gå til innhold

Noen som driver med rensing av hus her? åndelig rensing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den evnen at jeg merker om det er noe i hus osv når jeg bare kommer inn døra hos noen. Men siden jeg ble så skremt en gang selv, så har jeg på en måte stengt det ute. men nå har det gått noen år, så jeg vil gjerne prøve å ta det opp igjen.

Hvordan renser dere hus? og er det en plass jeg kan lese om det(helst norsk side)

Vil så gjerne hjelpe en livredd dame jeg kjenner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få spørre hva det var du opplevde?

Skrevet

Har opplevd at en avdød slektning har prøvd å ta kontakt, og jeg ble så redd at jeg stengte alt ute. Var veldig knytta til denne personen, så det ble ekstra ille på en måte. og så har jeg opplevd å kjenne at her er det noe, kan kjøre forbi gamlehjem, kirker osv... spes bamble kirke(ligger en steinkirke også på gravlunden der) og vestre(?)bamble sykehjem tror jeg det er.

Skrevet

Oi, høres skumlet ut ja.

Men når du kjenner noe, hvordan føles det? Skjer det noe fysisk med kroppen din? Noe a la gåshud, hår i nakken som reiser seg etc? Jeg er så nysgjerrig på dette.

Skrevet

Får frysninger om jeg bare kjører forbi et sted der det er noe. Har hendt at jeg rett og slett har blitt dårlig om jeg har gått inn i et hus der det er noe, ellers så får jeg bare en sånn ekkel 'jeg blir i akttatt' følelse, litt rar magefølelse, jeg er ikke alene følelse.. skjønner? :)

det er veldig spennende :)

Skrevet

Skjønner...skummelt men spennende :)

Skrevet

ja :) men NÅ har jeg lyst å gjøre noe mer med det, siden jeg allerede har det i meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...