Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 De siste månedene har vi vært mere på sykehus enn hjemme med guttungen på 11 mnd, og de finner ikke ut hva han feiler. Jeg blir sprø av venninner og andre som tyter og sutrer over at ungene er litt snørrete eller hoster litt! Get over it, og bare vær sjeleglad for at dere slipper å bo på sykehuset til tider!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Så andre kan ikke klage litt fordi du har det verre?!?? Tenk litt på barna i Afrika du da og se hvor mye DU egentlig har å klage over om det kun skal være dem som har det verst så har lov til å klage!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Vel, det er langt fra samme sak. Å høre på klaging stort sett hver eneste dag, fra venninner med "syke" barn, er ikke gøy når man stort sett bor på sykehus. Så nei, jeg synes ikke de har noe å klage over.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Må være tungt å bli så selvsentrert at man ikke har rom for andres små og store plager i hverdagen
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Vel jeg er enig med hi...vel er detkjedelig med syke barn men om man tenker seg litt om så har man egentlig ikke så mye grunn til å klage over en rennende nese. Er sikkert ikke noe gøy å høre på når man er så mye på sykehuset. God bedring til gutten din og håper de finner ut av noe snart :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 En perspektivsjekk kan absolutt være på sin plass blant enkelte her inne.... Og så kjefter dere en mamma med sykt barn huden full fordi dere ikke får lov å klage på snørr og hoste?? Stikk fingeren i jorda! Vær takknemlige for at dere har såpass friske barn. Ja, det vil alltid være noen som har det verre, men seriøst!!! Enig med deg, hi.,.., Trist å høre at dere har et sykt barn.,
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skjønner deg godt HI. Det er ikke så enkelt når man har det tøft en periode i livet at folk uten problemer sammenlikner seg med deg. Jeg er på sykehuset- ja jeg har vært hjemme fra jobb i flere dager med snørrete unge. Har selv alvorlig sykdom i familien og det er ikke så veldig hyggelig når vi har kritiske perioder der vi ikke vet om det blir liv eller død denne gangen. Men du får tenke på at det helt sikkert ikke er vondt ment. Folk med lite problemer har vanskelig med å se hvordan du har det og sånn er det bare. Bruk det til noe positivt hvis du klarer. Håper det ordner seg med din lille:) Sender dere en stor klem
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Du må være et av verdens minst empatiske mennesker, 22.32-- Og jeg applauderer overhodet ikke den lille talen din.. Fy søren jeg håper du sover godt om nettene, som kan slenge slikt til en redd mamma med sykt barn.. Oppgitt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner hva du mener Hi, har vært der selv! Men selv om jeg hadde et kronisk sykt barn som var inn og ut av sykehuset i 1,5 år og heller ikke sov en natt før hun var 1,5, så klarte jeg faktisk å se at andre kunne være slitne/lei av sine barns sykdom selv om det "bare" var kolikk, snørr, forkjølelse osv....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Opplevelsen av problemer er subjektiv. Din oppfordring blir omtrent like sakligsom å be deg slutte å klage fordi ditt barn hvertfall lever.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Hvis du klarer å sammenligne klaging over snørr og hoste med alvorlig sykt barn fordi en skal være glad barnet i hvert fall lever, er det fryktelig trist..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #15 Skrevet 31. januar 2010 Det jeg sier er at det er helt tragisk å be andre slutte å klage fordi en selv ikke opplever at det de klager over er et problem. Snørrete unger kan være et kjempeproblem det hvis du stadig er borte fra jobb og forpliktelsene dine er noe du ikke kan oppfylle. Heldigvis er det ikke (for majoriteten) en ting som gjør at liv står i fare, men dte må ikke kritisk for å være et problem. Jeg synes det er trist med mennesker som blir så oppslukt av seg og sitt at de ikke har sjenerøsitet igjen til annet enn sitt eget. Det er meget lite sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #16 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan ha vondt i foten, selv om du mangler en av dine! Signerer deg som skriver at motgang oppfattes subjektivt. Unner deg ikke å ha et sykt barn HI, men du må også la andre få ha motgang i sin hverdag!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #18 Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg vet da inderlig godt at det er slitsomt med snørrete barn, har en gutt på 3. Det jeg mener er at folk faktisk burde være glade for at de har friske barn, og ikke klage over bagateller...Jaja... Takk for støtten, til de som er enig med meg
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #19 Skrevet 31. januar 2010 Å herregud da, jeg har et forferdelig svangerskap med masse innleggelse og medisiner osv osv. Skal jeg være forbanna på venninne mine som er gravide og klager på litt vondt i ryggen? Skjerp deg HI, du burde snakke med noen. Du virker forstyrret.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #20 Skrevet 31. januar 2010 vel, jeg har gått gjennom 2 operasjoner, ukentlige sykehusbesøk og nesten ikke søvn i mange mndr med tassen vår. Først når han tippet året ble det nogenlunde ro i heimen... Men jeg klager fortsatt over snørrete unge, og er sympatisk til de som har snørrete barn hjemme. Enhver motbakke er stor for individet, men den kan virke liten for ens sidemann. Det betyr ikke at man kan se hvor stor motbakken er for den som har det "verst"... Man vet kun av det man håndterer selv. For noen kan snørr og småsykdom titt og ofte være dreper'n, mens andre priser seg lykkelig over å få slippe å se barnet sitt i narkose eller i sykehussengen. HI: Jeg vet hvordan det er å ha barn med ekstra, men jeg forstår også hvordan det er for foreldre med "vanlige" barn som er syke.... Vær heller glad på deres vegne, tenk så godt for dem at det eneste de kan klage over er snørr og våkennetter innimellom roen:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #21 Skrevet 31. januar 2010 Så jeg er forstyrret fordi jeg reagerer på folk som klager over litt snørr, når vi så og si bor på sykehus? Jeg tror dessuten det hadde fortont seg ganske annerledes om det var jeg som var syk, hadde ikke brydd meg da. Men, når det er sitt eget barn det gjelder, er ikke ting like lette. Tydelig at dette er ditt første barn! Lykke til, og god bedring 2308
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #22 Skrevet 31. januar 2010 Det kan være bagatell for deg HI, men ikke for andre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #23 Skrevet 31. januar 2010 Ska huske det til neste gang jeg brekker foten min og klager til naboen som har brukket begge føttene. Du virker veldig selvsentrisk HI.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #24 Skrevet 31. januar 2010 Så for å klage så må man ha et skikkelig sykt barn? Du verden for noen mammaer som finnes her.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #25 Skrevet 31. januar 2010 Virker som om det er bare dem som har ordentlig syke barn som har lov til å klage. Er barnet ditt forkjøla og er snufsete, får du hodet bitt av når du klager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå