Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere kjøpe pappagave? Og i så fall; har dere bestemt dere for hva?

Er blank for ideèr.....

Kjøper dere den før fødselen, så pappa`n får den rett etter, eller drar dere på shopping etter knerten er kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av fare for å få hodet bitt av meg må jeg virkelig bare spørre.... Er det ikke gave nok at du har gitt han en sønn eller en datter ??

Hvorfor må man alltid kjøpe gaver uansett anledning.... *tenker høyt*

Og ja- stakkars mannen min... Han får nok ingen pappagave :P

Skrevet

Tror ikke det blir noe pappagave her heller. Forventer heller ikke noe mammagave:)

Skrevet

Uaktuelt å kjøpe pappagave her. Men han har en datter fra før på ni, og jeg lurer veldig på søstergave til henne. Det syns jeg er ålreit :)

Skrevet

Her kommer pappaen med gave og blomster til meg når bebisen er kommet til verden, ettersom jeg har gjort en slik en fabelaktig jobb! :) Og pappaen tar me døtrene våre, 5 og 2 år, på lekebutikk og lar dem få en litn storesøster-gave :)

Skrevet

Jeg har tenkt masse på det jeg og. Har veldig lyst til å gi min kjære en gave for å annerkjenne den utrolige innsatsen jeg synes han har lagt ned under graviditeten. Jeg har ikke alltid vært den enkleste å ha med å gjøre.

Har litt lyst å gi et smykke el. problemet er bare at han ikke går med denslags... Har lyst at det skal være noe han kan se på og som minner han om graviditeten i ettertid. Så da aner jeg liksom ikke hva det skulle være... Kunne ha vært en klokke, om det ikke var for at han allerede har en han er veldig fornøyd med. Hvis jeg ikke kommer på noe lurt, så blir det vel ikke noen gave.

Så hadde vært veldig takknemlig om noen fant på noe lurt!

Skrevet

He- he, her skal ingen hoder bites av:) Har bare hørt litt frem og tilbake, derfor var jeg nysgjerrig på hva dere andre gjorde. Syns jo også pappa`n akkurat har fått en større gave enn noe annet, så det ser svart ut for nå gave her også...;)

Men tips tas jo likevel med takk, hvem vet hva man gjør i ammetåka:-D

Skrevet

Blir nok ikke noe pappagave her heller gitt, og ikke forventer jeg mammagave heller!! Jeg tenker vi begge er kjempefornøyde med verdens beste gave uansett jeg, nemlig den lenge etterlengtede datteren vår :-)

Skrevet

Jeg kjøpte pappagave sist: morgenkåpe og pysj-bukse. Tenkte vi skulle dele litt på å stå opp om nettene, he, he! Gaven falt i smak og han tok "hintet".

Skrevet

Jeg har bare hørt at man får mammagave og pappa gave her, så jeg spurte samboeren min om dette.

Han hadde ikke tenkt å gi meg noe og ville heller ikke ha noe selv. han mente at babyen var gave i seg selv :o)

Jeg er egentlig ganske enig i det. Så kan vi heller finne på noe koselig vi to før jeg føder :o)

Skrevet

Mammagave er en kjempegammel tradisjon som jeg synes det er koselig å holde på. Litt som morgengaven etter ett bryllup.

Koselig med en ting som man har bestandig.

"denne kjøpte din pappa til meg da jeg gav han verdens flotteste pressang"

Om du skal kjøpe noe og det er førstemann er en florlett inpakket gassmaske med bleier og oppvaskhansker en gøy ide.. En pappagave han sikkert kommer til å huske lenge.

Skrevet

Hei! Nå venter vi nr to og jeg har ikke planlagt noen pappagave, ennå. Han fikk heller ingen med førstemann. Men min kjære hadde da fått laget en ring til meg av arvegull, som jeg fikk i mammagave, med et kort hvor han takket meg for å ha gitt ham verdens fineste og beste opplevelse ved å se sinn sønn bli født. Tårene mine bare rant, midt i ammetåka, hehe. Jeg hadde IKKE forventet noen mammagave i det hele tatt. Men vi er da damer, er vi ikke? ;-)

Denne gangen vet jeg at han hadde satt pris på noen pils med gutta, så jeg sender han ut på puben en stund etter fødsel, hvor kompisene er invitert. Han er en fantastisk mann som alltid er der og stiller opp for både meg og lille sønnen sin, på bekostning av alt annet. Så denne gangen skal jeg gjøre dette for han i all hemmelighet:-)

Skrevet

med førstemann hadde jeg pakket inn marsipanhjerter(meny) og skrevet ett kort til pappa fra babyen(hei pappa,nå er jeg endelig her,har gledet meg masse til å hilse på deg,koselig når du har snakket med meg osv....)...kanskje klissete,men koselig!!Kostet lite,men ble satt veldig stor pris på

Skrevet

Jeg er førstegangs, så dette er for oss et stort skritt. Vi har nå vært kjærester, samboere, forlovede og snart er vi foreldre.

Jeg har dermed laget fire album med tittlene ;

"Kjærester", "Samboere", "Forlovede" og "Foreldre".

De tre første inneholder bilder, billetter, sangtekster, dvd'er fra ferier osv osv osv.

Den siste innholder ikke så mye enda, bare litt om svangerskapet og ultralydbilder.

Tenker at det kan bli harde dager etter at lillegutt er født og at det kanskje ikke er like greit å huske at vi fortsatt er kjærester, så da er det kanskje greit å ta frem minnene av og til og huske at det fortsatt er en del av livet selv om vi har blitt foreldre.

Skrevet

Jeg er førstegangs, så dette er for oss et stort skritt. Vi har nå vært kjærester, samboere, forlovede og snart er vi foreldre.

Jeg har dermed laget fire album med tittlene ;

"Kjærester", "Samboere", "Forlovede" og "Foreldre".

De tre første inneholder bilder, billetter, sangtekster, dvd'er fra ferier osv osv osv.

Den siste innholder ikke så mye enda, bare litt om svangerskapet og ultralydbilder.

Tenker at det kan bli harde dager etter at lillegutt er født og at det kanskje ikke er like greit å huske at vi fortsatt er kjærester, så da er det kanskje greit å ta frem minnene av og til og huske at det fortsatt er en del av livet selv om vi har blitt foreldre.

Skrevet

blir nok ingen pappa gave, men storebrorgave. Slik at han ikkje blir misunlig om bebis får mange nye ting. reknar vel ikkje med mammagave heller.

Skrevet

Pappagave, nei vettu hva,hehe.. Må være nok at han får en datter eller sønn til.. Skal han belønnes for alt jeg har strevd med i 9 mnd.. Nei, tror ikke det og tviler på at han tenker på noe mammagave.. Storesøster derimot bør vel få noe :)))

Skrevet

Pappagave, nei vettu hva,hehe.. Må være nok at han får en datter eller sønn til.. Skal han belønnes for alt jeg har strevd med i 9 mnd.. Nei, tror ikke det og tviler på at han tenker på noe mammagave.. Storesøster derimot bør vel få noe :)))

Skrevet

Mammagave er kjempefint.. Både mamma og pappa får ungen, men er bare mamma som føder :P Gjerne et smykke, eller en ring..

så får pappan bebisen han :P

Nå har jeg ingen mann, så det blir en fin søskengave til storebror <3

Skrevet

vårt første barn.. å en liten pappagave blir det nåkk. har fått så utroli go støtte gjennom hele savngerskapet så det koseter meg lite å gi han en liten ting. :)

Tenker vertfall et fint kort, å kansje et lite smykke eller noe. kunne godt tenke meg å gitt en helt enkel ring med inngravert navnet på barnet, men vi får se :)

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 pappa gaver jeg! :-)

En morsom fra min datter, som er engangshansker, hørselvern, vernebriller og en pakke med bleier.

Den andre er vel engentlig til oss begge.... eller til meg! :-) hehe, hvor jeg har investert i et speilrefleks kamera! :-) Har hatt lyst på det lenge, og følte at nå var en ypperlig anleding til å kjøpe det! Litt sleipt å kalle det pappagave da det er jeg som er "fotografen" i familien! Hehehe....

Det morsomme er at han har kjøpt kamera til datteren min som storesøster gave! Hun er like glad i å ta bilder som jeg er, og han syntes det kanskje var kjekt om hun fikk sitt eget! :-)

Skrevet

hmm pappagave var nytt for meg, og jeg venter nr 4 om ikke lenge...

Her har vi gitt en liten gave til storesøskene fra babyen...

Foruten om det så har det å få babyen, og gaver og hilsener fra venner & familie vore som gaver til oss foreldre...

Men kanskje jeg skal bryte den, og gi pappagave denne gangen...

overraske min kjære med en spesiell gave for å vise han at han er en super pappa og ikke minst ektemann :-))

Skrevet

hmm pappagave var nytt for meg, og jeg venter nr 4 om ikke lenge...

Her har vi gitt en liten gave til storesøskene fra babyen...

Foruten om det så har det å få babyen, og gaver og hilsener fra venner & familie vore som gaver til oss foreldre...

Men kanskje jeg skal bryte den, og gi pappagave denne gangen...

overraske min kjære med en spesiell gave for å vise han at han er en super pappa og ikke minst ektemann :-))

Skrevet

Min kjære har fått en body hvor det står "pappas fulltreffer" på, noe mer trenger han ikke å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...