Tigerpote Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Så ikke den norske PH i fjor, og fikk ansiktsrykninger av de som så på det, spesielt de som hadde bikket 30. Men så zappet jeg en kveld, kom over Gleager & Co, og da var det gjort. Da satt jeg veldig gravid, og tvang øynene opp, selv om jeg da både skulle og kunne ha sovnet kl 2030. Så, begynner det snart eller???
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 he he... det er vel rett rundt hjørnet, er det ikke? Du får tvinne tommeltotter mens du venter:-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Spørs om det er rett rundt hjørnet, de pleier jo alltid å reklamere i mange måneder på forhånd vettu...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 litt lenge å tvinne tommetotter i flere måneder, ja :-)
Tigerpote Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 Huff, det hørtes gnagsåraktig ut.. Ingen som vet altså? Noen som jobber i tv3 kanskje???
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 De er tilbake i Norge igjen 3.mars, så regner med at de bør ha startet sendingene innen den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå