Gå til innhold

Hva gir man en ettåring som har alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn nr. 3 blir snart ett år. Jeg prøver å utforme en ønskeliste til henne.

Men det er så vanskelig. For hun har arbet så mye fra storesøstrene, fra kusiner og fettere, pluss at familien er kjøpelystne. Hun har for mye av både leker og klær.

Noen lure tips til hva hun kan ønske seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger som skal settes inn på sperret konto, slik at hun først får bruke dem til førerkort eller når hun blir 18 ol.

Ikke så spennende nå, men når hun blir gammel nok til å skjønne det, blir hun glad.

Skrevet

Sparekonto til når hun blir atten eller noen å tjue og skal studere...

Skrevet

Hnmmm.. Noe nytt utetøy? Sko? Sko skal jo ikke arves, så greit med nye sko til bursdag da.

Akebrett?

Penger som du setter på konton hennes?

Skrevet

Kan ønske seg høner og kyr (kirkens nødhjelp), så kan andre ettåringer som ikke har noe få litt istede:)

et forslag i allefall:)

Skrevet

begynne å spare på sølvskjeer som hun kan bruke når hun blir voksen. elsker mine når jeg har bursdagsfeirinher og slikt. man kan også ønske seh sølv kakegaffler..

Skrevet

opplevelser. billetter til forskjellige ting.lekeland,badeland etc..

Skrevet

Penger til sparekontoen var lurt:)

Og geiter og høner og sånn var kanskje ennå lurere.

Takk for tips

hi

Skrevet

Nå hadde ikke mitt barn alt da det fylte 1 år, men 1 åringer har jo ikke begrep om hva bursdag er, så jeg kjøpte et grafisk trykk som kan henge på barnerommet.

Motivet passer godt til barnets personlighet, og er samtidig ikke mer barnslig enn at jeg kan tenker at det kan følge barnet som voksen og.

Ellers var jo geit og sparepenger ok tips.

Skrevet

hater når folk gir slike gaver, gir gjerne til gode formål, men da vil jeg velge selv og ikke at andre skal prakke på meg slike ting og det samme syns jeg for barna mine, da synes jeg det er bedre at de ikke gir gave!

Skrevet

Det samme som min frøken skal få når hun blir 1år:

Silver Cross dukkevogn <3

Selvsagt er hun litt liten enda, men den gjør seg veldig som pynt på et pikerom frem til hun kan leke med den selv. Helt dønn forelsket i herligheten, og husker jeg siklet etter den selv da jeg var i 6-7års alderen.

Skrevet

Kan det være en stor ting dere kan ønske spons til? Gyngesau feks?

Skrevet

Medlemskap i bob, vestbo eller lignende.

Så har hun god ansinitet når hun engang skal kjøpe noe eget=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...