Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Noen som har tatt extesions? Hvor mye betalte dere? Har hår nesten ned til skuldrene men det er slitt og trenger en klipp.. Jeg sparer og sparer men det blir aldri langt Jeg bruker aldri rettetang eller hårføner og sjeldent jeg har noe i det. Det blir slitt og stygt og like kort hver gang jeg klipper det pga slitasjen.. føler jeg aldri kommer noen vei og har lyst til å jukse litt Blir veldig glad for hårtips også
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 jeg betalte 500 kr ) har søster som er frisør. vi kjøpte hår på qxl. (samme som hos frisøren, bare myyyye billigere). men vær obs på at det er ekte.. hun satte det på til meg. jeg gikk fra skulderlengde til korsrygglengde ble kjempevellykka, vi klipte det opp så det så naturlig ut og delte festene i både to og tre så festene ikke var synlige. har sett mange som har vært hos div frisører og fått satt på hår som ikke har fått det klipt opp engang...! da blir det jo en kant...usj. og fester som står ut og greier. men mitt ble altså kjempebra, betalte bare 500 kr. hvis du kjøper på qxl så er det hår med "remy-kvalitet" du må se etter. og kansje du også kjenner noen som er frisører eller er flinke med hår? det er ikke så vanskelig å sette det på om man bare har litt peiling på hår jeg kjøpte meg også sånn sveisetang på qxl til 300 kr..funka kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 http://www.rapunzelofsweden.no kjempebillig og bra hår (ekte menneskehår) Jeg har clip-on herifra:)Du velger selvfølgelig lengde, farge osv. selv. Mitt hår er 60 cm (!!) og kostet bare 800. Det er tjukkt og fint. Denne bloggeren har forresten likt hår som meg : http://ninaveronica.blogg.no/1264718805_plutselig_fikk_jeg_la.html
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Synes dere ikke det er ekkelt å kjøpe hår som fattige kvinner har klippet av seg for å tjene penger? Synes det er litt utnytting, jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg tok fo ren uke siden.. 4000 kr betalte jeg, hairtalk var merket. veeeldig fint og naturlig hår:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Jeg syntes ikke dette så så ekte ut..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 vi gjør vel heller de fattige en tjeneste. Bedre å selge håret sitt enn å gå sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå