maria isabell Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 venter nr 3 og har to små fra før av... vi har jo alt,men eg har så lyst å handle noe! har handlet en ullboddy og ulldrakt... folk spør hva vi ønsker oss og eg aner ikke hva det skulle vert...et fotoalbum, men alle kan ikke kjøpe det... vi har så mye klær at vi må selge unna halvparten....
Hvitkløver2020 Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 shoppinglysten sniker seg innpå her oxo=) Men vi har jo alt etter våre to gutter, og vet ikke hva det blir denne gang, så enten trenger vi ingenting ellr så trenger vi myyye=)
lillebeth Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 J|eg har også 3 og hadde mye utstyr til nr. Fine ting å ønske seg kan være kosekluter med merkeplapper og søte uroer (alexi.no) ellers kan man ønske seg smykker, armbånd,ulltepper eller teppe med personlig trykk som navn, fødselsdato etc dagbok, bamse og litt forskjellig "dill-dall". vi endte også opp med å kjøpe noen nye klær, og hvis de andre barna er født til andre tider på året så kan man jo ønske seg litt sesong tøy, dress, lue etc. man trenger jo ikke å ønske seg klær og ting som er aktuellt for bruk kun i førsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå