Gå til innhold

Hvor mange barnehager har barnet ditt gått i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er det? Går det stort sett greit å bytte bhg for barnet sin del?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngste har gått i bare en, men skal snart bytte bhg nå, snart 4 år gammel. For henne tror jeg ikke det blir noe problem!

Eldste har gått i tre, men den ene var han bare i en måned för vi fikk byttet tilbake til förste igjen. For han har det värt töft, men han har asperger (hvilket vi ikke visste da han byttet bhg), så for han var det ikke lett.

Skrevet

Sønnen min har gått i 2. Han begynte i bhg da han nærmet seg 2 år. Gikk i den bhg i 1,5 år. Fikk gode venner med engang. Men så flyttet vi til nabokommunen, og måtte si opp plassen. Endte med at han begynte på storebarnsavd. i den nye bhg. Gikk kjempe fint. Fikk mange nye venner, som han prater om hele tiden. Nå går han siste året i den nye bhg. Trives kjempe godt.

Skrevet

Hun eldste gikk i tre barnehager. Den første gikk hun i barnepark som var i en barnehage. Hun gikk ikke der så lenge og to dager i uken bare. Så hun fikk lekt litt med andre barn, det var ikke så gøy å være hjemme med meg når det var en liten baby i huset.

Hun minste har gått i to barnehager. De begynte i samme barnehage og gikk der ett år før vi flyttet. De har storkost seg i alle, og jeg tror vi har vært utrolig heldige.

Skrevet

Eldste gikk først til dagmamma, så til bhg nr 1, så til bhg nr 2, så til bhg nr 3.

Han er nå 5.5 år gammel og starter på skole til høsten. Overgangene har gått greit. Litt savn og ekstra behov har det vært i overgangene, men det var vi veldig bevisste på og tok hensyn til. Han husker ikke nå at han har vært i de andre bhg enn han er i nå. Alt går strålende.

Yngste er 3 år og hun har kun vært i en bhg og kommer til å gå i denne frem til hun begynner på skolen.

Skrevet

min eldste sønn går i 6 klasse, har gått kun på en barnehage og en skole. Da sønnen min var 4 år, flyttet vi på andre siden av byen, men gikk på samme barnehage, mye kjøring, men verdt det. Et par år senere flyttet vi tilbake til samme område, sa han begynte på skolen med alle vennenne sine fra barnehagen.Jeg syns ikke noe om å bytte barnehage eller skole for barna, men mulig jeg er litt sær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...