Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Eyes.m4a kan ikke importeres, fordi kodeken som kreves for å spille av filen, ikke er installert på datamaskinen. Hvis du allerede har prøvd å laste ned og installere kodeken, lukker du Windows Movie Maker og starter det på nytt, og forsøker deretter å importere filen på nytt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Du kan laste ned et program som konverterer filer slik at du kan spille dem av i Media Player (dvs. til enten mwa eller mp3)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Ser nå at jeg skrev feil i overskriften. Skulle stå windows movie maker. Jeg har kjøpt en sang på itunes som jeg gjerne vil legge til "filmen" jeg lager på windows movie maker, men da får jeg bare denne beskjeden: Eyes.m4a kan ikke importeres, fordi kodeken som kreves for å spille av filen, ikke er installert på datamaskinen. Hvis du allerede har prøvd å laste ned og installere kodeken, lukker du Windows Movie Maker og starter det på nytt, og forsøker deretter å importere filen på nytt. Og hva heter i såfall det programmet jeg kan laste ned og hvor finner jeg det? Takk, hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 I Movie Maker klan du kun benytte mediafiler som ikke er beskyttet. Så i realiteten kan du kun bruke musikk som du selv har kopiert, ubeskyttet, over, fra egne cd-plater, til din maskin eller mp3 filer du, ubeskyttet, ulovlig har lastet ned fra nett. Musikk kjøpt på nett er stort sett alltid beskyttet og jeg vet ikke hvordan man knekker disse kodene. Det er vel heller ikke helt lovlig....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Takker for svar. Jeg pleier alltid å betale for musikken jeg laster ned, så vet ikke hvor jeg kan laste ned mp3 sanger uten å betale som jeg kan bruke til movie maker. Men føler meg litt snurt når jeg faktisk har betalt for låten også får jeg ikke brukt den:( Noen som kan anbefale et sted jeg kan laste ned en låt da? Jeg VIL ha den sangen til det jeg skal lage på moviemaker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå