Gå til innhold

noen som hvet, eller har opplevd lignande??

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår på ettermiddagen begynte jeg og kjenne litt tak i magen, som var litt vonde, varte utover hele kvelden, dabba av på natten, så kl 6 idag tidli var de der gjen, kansje litt vondere nå, så hadde jeg de nåken timer, med sann 6-7-8 min mellom, så midt på dag idag dabbet de heelt av, og kom da kansje med en times myllarom, og når de da først kom var de veeeldi vonde.

såå siden kl 6 har de nå kommet ca hvert 7-8 min, og jeg synest de nå er vonde!! klarer fint å puste meg gjennom de, mn de er nå vonde, og kjenner godt med tak!!

kan jeg holde på sann i dagesvis??

noen som har hatt fødsler som starter slik??

lurer på og kontakte jordmorvakten, så kansje hun kan kjenne på meg, å si om de er noe på gang her eller ingentong som skjer..

årker ikke gå sann så mye mer.. får falske forhåpninger ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt det helt sånn som deg - gikk med tak hvert tiende minutt dagen før fødselen kom skikkelig igang, pause ca 6 timer, så pang på skikkelige rier. Men, ville bare oppmuntre deg til å kontakte jordmorvakten, MYE bedre å få vite hvordan det ligger an! Lettere å forholde seg til litt skikkelige svar enn ens egen undring... For det kan jo drøye ut, men er ikke sikkert det gjør det. Masse lykke til!!! Hold oss oppdatert ;)

Skrevet

Velkommen til min verden!! :-) Nesten som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv, men jeg har hatt 1 dag eller 2 mellom øktene, ikke 6 timer. Trodde fødselen var i gang på fredag ( iforrige uke), så søndag, Så stopp, så igjen på onsdagen.... så igjen i går! Blir gal, og i dag har jeg virkelig gidd opp og nesten vært deprimert! ER ikke int i å gå å ha litt vondt hele tiden, samt at det tar seg opp! For så å stoppe opp igjen!! Nei, vil ha MASSE vondt HELE tiden!!!

Vet alt om falske forhåpninger ja!

Men var inne til en kontroll på torsdag, og da hadde jeg fått 3 cm åpning, så det holder meg oppe! At disse vondene gjør faktisk en jobb også!

Vi har ikke annet enn å holde ut! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...