Gå til innhold

Syns dere virkelig damer som dette burde sette barn til verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner til er gravid med nr. 3. De to hun har fra før har hver sin far som har lite kontakt med dem. Hun er heller ikke denne gangen i et forhold. Hun jobber deltid som tilkallingshjelp, og får sosialhjelp i tillegg.

Dere som mener at man ikke skal planlegge utfra praktiske hensyn; mener dete virkelig at denne dama burde sette flere barn til verden slik situasjonen hennes er?

Man burde faktisk kunne planlegge graviditet litt utfra praktiske hensyn også, mener iallefall jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ikke kjenner verken deg eller henne så vet jeg heller ikke hva som er sant, virkelig og hva som tilfelle her. Og da er det vanskelig å skulle gjøre seg opp en mening om hva andre burde og ikke burde gjøre. Så jeg velger å ikke stikke nesa mi inn i andres saker og tussler videre til neste innlegg

Skrevet

Jeg sier ikke at man ikke skal planlegge ut i fra praktiske hensyn, men at man ikke skal dømme folk før man har gått en mil i deres sko.

Og dessuten, når folk først venter barn hjelper det vel lite å slenge dritt til dem fordi en er uenig i deres valg her i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...