snart mamma til to gutter :-) Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 er 2 gangs og er "livredd" for å gå over tiden... sliter en del med kvalme og bekkenløsning....
chicomio Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er i uke 39 + 3 nå, og har ikke kjent noe til kynnere. Har de sikkert, men ikke noe jeg legger merke til iallefall. Noen sier at førstegangsfødende ikke alltid opplever kynnere, men tror ikke det er uvanlig for andregangs heller? Vi kan vel bare si oss heldige, på en måte iallefall!
3smånå Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg hadde ikke en eneste kynner i mitt første svangerskap, så da riene begynte trodde jeg at det var kynnere. Er i uke 39 nå med 2.mann, men har heller ikke denne gangen hatt noen kynnere. Lurer egentlig på hvordan det kjennes ut.
W29 Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 bare nyt at dere ikke har noen... jeg har sikkert 50-60 av dem daglig. det er ikke vondt men veldig ubehagelig, som om du har spist aaalt for mye og magen er knallhard og du kjenner det strammer skikkelig og vanskelig å bevege seg før det har gått over. hatt så mange nå at det kjennes ut som jeg er støl i magemusklene
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Nyt det... jeg er i uke 35 og har hatt konstant kynnere siden uke 15-16. Nå f.o.m uke 30 har jeg hatt vonde kynnere og murringer hele tiden, enkelte må jeg puste meg igjennom.. Til tider så tviler jeg på om det er kynnere eller ordentlige rier...
konrad sin mamma Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Har heller ikke kjennt en eneste en, å er i uke 38:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå