Gå til innhold

purnatur hengevugge..


har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har, veldig fin.

har den i natur

Skrevet

natur? jeg tenkte på den i bomull.. har en ettåring som ikke er helt til å stole på nå når lillesøster kommer, så tenkte det kunne være greit å ha barnet litt høyt opp når jeg snur rompa til ;)

tror du det kan funke eller?

Skrevet

Ja, den jeg har er natur (hamp) farget.

Kjøpte skummgummimadrass å skar til, men det kan også kjøpes egen madrass fra purnatur.

Syns den er fin, barnet ligger godt. Godt med plass.

 

  • 9 måneder senere...
Skrevet

Hvordan er den å henge i taket?

Må den festes i bærebjeke for at taket skal tåle vekten?

 

 

Skrevet

Hvordan er den å henge i taket?

Må den festes i bærebjeke for at taket skal tåle vekten?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...