Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Ja, nå har altså Hadeland Glassverk valgt at BJRØN DÆHLI blir årets designer av servise... Sist var det Ari Behn med påfuglopplegget sitt.. Nå altså Bjørn Dæhli.. Som var "i skuddet" for ørten år siden. Snakker vel 15-20 år siden han liksom var helten. Hva skal man med et servise som B.Dæhli har designet?? Jeg så serviset på nyhetene.. Det så ut som noe min mor hadde på midten av 80tallet. Tegninger av skistaver og ski og skispor og hele pakka. IKKE fint. Så er mitt spørsmål.. Kommer DU til å løpe mann av huse for å skaffe deg et Bjørn Dæhli-servise?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Nope, har enda ikke kommet over ari-serviset... grøss
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Hahaha.. ler meg i hjel!! Min mor jobbet før med glass og service, og hadde et møte med bjørn dæhlie.. han mente at han burde få grattis service til det hotellet/hytta han hadde. mamma sa nei, han måtte da betale som alle andre. da ble han skikkelig sur og trampet ut... mamma som alltid har syntes dæhli var litt kjekk, syntes nå han er en stor klyse:p så nei, tror ikke min mor eller meg kommer til å kjøpe det;)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Nei, usj, har alltid syns han er en klyse. Aldri hatt sansen for fyren. Kan ikke tenke meg det blir noen penger i kassa for hverken han eller Hadeland. Det er jo som en sa her at det er jo år og dag siden han var i skuddet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 hahaha. han trudde han skulle få det gratis ja. er det noen som virkelig burde kunne betale er det vel han. kommer ikke til å kjøpe det. uansett om det hadde vært fint.. hehemen det tyder det jo ikke på siden det er ski og staver på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå