Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 og hvor gamel er du? for et idiotisk spm.Man får bar og elsker de høyere enn alt og kunne ikke vært for uten dem,så sant man ikke er syk.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Haha, denne tråden er en kavalkade i skrivefeil og ordmangler. Ler og ler så tårene fosser her. Samtlige innlegg er feil skrevet, så komisk
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 SLITSOMT!! Og jeg er 32 år og mor til to.Hyggelig og fantastisk også, salvsagt, men i dag er hovedinntrykket sliiiit. Har vært hjemme med sykt barn i 6 dager og dette er et ekstremt krevende barn (voldsomt energisk og innfallsrik, som en kvinnelig Emil), noe som fører til at jeg blir forbannet og irritert- noe som dessverre igjen går ut over det andre barnet også(som er roligere), i tillegg til masekoppen selv.. Pappaen er bortreist om dagen, så kunne ikke vært timet verre, denne sykdommen. Men generelt er det slitsomt, hele tiden tappet for krefter, hele tiden tidsklemme, løpe fra hjem til barnehage, skole, jobb og tilbake igjen. Et evig mas. Gleeeeder meg til minste blir større, for vet av erfaring at ting blir lettere da. Elsker selvsagt barna mine over alt, og sambo sier jeg er den perfekte mor som er ekstremt omsorgsfull.. Men det eter meg dessverre opp samtidig
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Jeg føler meg hel med mann og barn. Syntes det er helt fantastisk og har aldri hatt det så bra noen gang som jeg har med barna og mannen da selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Kjedelig og slitsomt. Er illafall det når en er alene med to barn hvorav ingen form for avlastning fra den ene.
Mandalas Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 De siste årene: Slitsomt!! Har et barn med spesielle behov og aldri barnevakt! Jeg er konstant utslitt..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Med tanke på at jeg har valgt å få fire stykker må jeg vel like det ganske godt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Spennende, lærerikt, herlig, slitsomt og kjempemorsomt. Aldri et kjedelig øyebikk, hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå