Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Noen som ser på meg også? Når blir det endelig vår tur til og få en arving??? kanskje du ser om det blir en med tutt, eller en uten tutt? Og hvor mange vi blir velsignet med? Anders; 020776
Sanna28 Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hei, Tror dere får barn neste sommer. Altså sommeren 2011. Jeg får opp to barn. Tror det blir en gutt og ei jente. Lykke til
Sanna28 Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 så du lurte mannen i huset til å skrive for at jeg skulle spå deg???
monca*84*j12 Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 nei nei.. Det er mannen min.. Han var nygjerrig på spåingen, og lurte på om ikke jeg kunne skrive et innlegg for han.. Hans dato og spm... Bare min brukerkonto...Til og med sitert han i teksten! =) Prøver ikke lure noen.. Men er jo spennende og se om man treffer likt på oss... Og du var ganske lik.. Veldig spennende! Ha en fin dag.. Nå reiser jeg på kurs et par dager...
monca*84*j12 Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 nei nei.. Det er mannen min.. Han var nygjerrig på spåingen, og lurte på om ikke jeg kunne skrive et innlegg for han.. Hans dato og spm... Bare min brukerkonto...Til og med sitert han i teksten! =) Prøver ikke lure noen.. Men er jo spennende og se om man treffer likt på oss... Og du var ganske lik.. Veldig spennende! Ha en fin dag.. Nå reiser jeg på kurs et par dager...
Sanna28 Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Hehe Det går nok helt fint Blir ikke sur eller noe Hva sa jeg på deg igjen? Svarer så mange her - og jeg husker ikke hva jeg har sagt alle. Dessuten er jeg litt sånn som spår noen og sier/skriver det jeg får opp uten å egentlig legge det på minnet selv. Hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg kan sitte en time og spå noen og nesten ikke huske hva jeg selv har sagt. Høres sikkert rart ut, men det er sånn for meg. På en måte er det jo greit å se om man får opp ca det samme når dere spør begge to, da... På en annen side er det greit å vite hva som har blitt sagt og heller se videre på det og se om man kan få opp noe mer. Ønsker dere masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå