Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 f.ek At dele av samtaler blir vekke At folk spør om du er sliten fordi du forsvart litt Er i butikken detter litt vekk snakk om sek og når du kommer tilbake er det noen sek der då lure på hvor du er.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Ja, kjenner meg igjen i det du sier.. Jeg faller som regel ut i telefonsamtaler og når jeg kjører bil. Dette skjer spesielt i tider hvor det er mye stress og jeg er mentalt og fysisk sliten. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med det, har bare akseptert at det er sånn jeg er og prøver å skjerpe meg/ta meg sammen.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Til en viss grad, men er alltid bevisst likevel, får med meg det som skjer rundt meg liksom.. Men en god venn hadde det som du beskriver det, og det viste seg at han hadde epilepsi. Fant det ut etter at samboeren hans våknet av at han lå og ristet i senga etter en stressende periode, og fikk han på sykehuset. Der fikk han vite at det han alltid har omtalt som at han har "falt ut litt", viste seg å være epileptiske anfall..! Trenger selvsagt ikke å være epilepsi du har, men ville kanskje ha sjekka det ut hvis du opplever det ofte, og faller helt ut og ikke husker det...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå