Gå til innhold

Noen trebarnsforeldre med Grand Scenic her? Renault...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd? Vi vurderer sterkt å kjøpe en, men funker den i hverdagen? En på 2,5, en på 8,5 og snart en baby igjen. Eldste bruker ikke sete lenger og er lang og tynn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den ikke, men etter å ha sett reklamen måtte vi dra å se på den. Jeg ble frelst ;)

...men mannen vil heller sattse på en Volvo cx90 og ettersom det er en god del større plass i den og den er mer robust, så fikk han viljen sin.

Lykke til med det evt kjøpet ;)

Skrevet

Volvoen er veldig fin den:) Men mindre fleksibel om man skal ha med en kompis til han eldste, feks på hytta. Merkelig hvor mange ting som blir litt mer kronglete når man får barn nr tre:) Blir spennende:)

Skrevet

Hvordan er Volvoen mindre fleksibel?

Skrevet

Har den ikke bare 5 seter? Men en mye kulere bil, altså:)

Skrevet

Volvoen kommer med både 5 og 7 seter.

Når man har 7 seter har man fortsatt plass til barnevognen bak.

Helt suveren bil.

Skrevet

Men er det noen erfaringer på Grand Scenicen her?:) Den vi vurderer å kjøpe..

Skrevet

Viste jeg ikke... Men ser ikke helt poenget med å bruke såååå mye penger på en bil. Synes rett og slett det er litt uhørt:) Det er så mye annet jeg vil bruke de pengen på. Men det er jo opp til hver enkelt:)

Skrevet

.

Skrevet

Vi har Grand Scenic. Har tre barn der alle bruker bilstol. Er en veldig praktisk bil som fungerer bra i hverdagen med tre barn. Vi kjøpte desverre en "mandagsbil" og har hatt en del problemer med den, men tror vi har vært uheldige. Man får mye bil for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...