Gå til innhold

Kvalm på p pillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt pillen i litt over 2 uker og i snart 2 uker har jeg vært mer eller mine kvalm.

De dagene hvor jeg kun spiser kavring, saltstengre ol går det greit, med eng ang jeg spiser andre ting, blir jeg kvalm men da stort sett enten på kvelden eller først dagen etter.

Til å begynne med trodde jeg det var omgangssyken men det er kun kvalme og det hjelper til dels med en salt kjeks ol.

I tillegg spotter jeg jo og har menssmerter de luxe til tross for p pillen.

Så jeg lurte på om noen andre har opplevd å være veldig kvalme ved inntak av p pillen?

P pillen skal jo lure kroppen til å tro den er gravid såvidt jeg har skjønt så jeg lurer på om kroppen min blir lurt så godt at jeg har "svangerskapskvalme"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tidvis mer graviditetssymptomer(deriblant kvalme) når jeg gikk på pillen enn når jeg var gravid. Mistenkte graviditet mer enn en gang kan man si.

Skrevet

Jepp, sånn har jeg det og. Kan ikke bruke noen p-piller... Og hadde seriøst plager med svangerskapskvalme, var kjempesyk.

Prøv med spiral eller minipillen (cerazette eller noe sånt heter den).

Skrevet

Jeg går på yasmin also en micropille men er støtt og stadig kvaaaaalm, hjalp det for dere å slutte på pillen? skal jo ta den frem til fredag men lurer på å slutte tidligere for å se om kvalmen gir seg.

HI

Skrevet

jepp, jeg sluttet på de fordi jeg var så kvalm, og etter 24 t var kvalmen borte :) Slutt på den nå du og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...