Gå til innhold

vil reise alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

med barna på ferie...jenter på 3 og 9 til sommeren...men gubben mener det er uansvarlig????

tenker da på å ta med jentene til f.eks gran kanaria...noen som har reist uten mannen? og va er dere erfaring med det? både pluss og minus??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma reiste da med oss alene når vi var små (skilte foreldre) Og det er sikkert mange andre som gjør det =) Ser ikke helt problemet =) Hadde det vært to barn under 3 år ville jeg nok revurdert det =)))

Skrevet

Jeg reiste til Split i Kroatsia i sommer med guttene mine på 10 og 5 pluss at jeg var 5 mnd på vei og det var ingen problem:)

Men reis en rolig plass, vi reiste til Brac en øy utenfor Split og det var helt perfekt:) Vi reiste uka før skola sluttet så det var lite folk. Skrekken er jo en smekkfull syden strand der du må sitte som en hauk og vokte ungene.

Skrevet

Jeg reiste med den lille som nesten var 3 og min søster og hennes venninne som begge var 11. Vi storkoste oss. Var vel enige på forhånd om hvilke kjøreregler vi skulle følge. Det var ingen sjans at de to fikk dra rundt alene. Vi måtte gjøre ting som de kunne synes var kjedelig, men om de skulle være med på ferie, så fikk de tvinge seg på noen "kjedelige" ting også. Ellers var vi enige om hva vi skulle, og det var deilig å kunne ligge på mage noen minutter og se alle tre leke med hverandre. Noe jeg aldri kan gjøre når jeg og den lille er helt alene:)

Minuset er vel at det kan til tider bli ensom uten noen voksne der på kvelden, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...