Gå til innhold

Til dere som har fått mage. Hvor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere klær som passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, såkalt "gravidklær" er jo helt katastrofe. Så for min del går jeg i normale klær, som regel trange kjoler/korte skjørt med gravidtights/strømpebukse under for å slippe stramme på magen. Foretrekker å vise frem magen fremfor store klær som lett blir uflatterende. Til og med H&Ms gravidavdeling er katastrofal, så jeg holder meg til "magevennlige" plagg fra trendavdelingen på H&M ol.

Skrevet

Jeg kjøper klær i vanlige butikker, Vero Moda, Only, H&M osv. Bruker for det meste klær som er litt tøylige, eks thigts og en topp. Men kan vel hende jeg må kjøpe mammaklær etterhvert. Sist gang så brukte jeg vanlige klær frem til fødselen(i uke 33) gikk bare opp en str i klær.

Skrevet

jeg er helt enig i at en del gravideklær er håpløse, men jeg har selv kjøpt bukser for gravide, har kjøpt mine på nett, motherhood.com. De har bra utvalg og en del av buksene der bærer ikke preg av å være mammabukser annet enn at de er tøyelige i livet.

Når det gjelder overdeler foretrekker jeg også helt vanlige klær, men jeg har også kjøpt meg et par singleter for gravide og også et par bellyband til å ha under, så slipper man å få sånn "ole brum glippe" hvis genserene blir litt for korte til å dekke hele magen (Kaldt blir det også,,.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...