magica og lille tryll ♡ Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 ...og som kan fortelle meg forskjellen på den og reima? Er de like gode eller?
Koseklompen Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet ikke forskjellen på Mikk Line og Reima, da vi aldri har eller kommer til å ha Reima i hus da vi har falt pladask for Mikk Line og Ticket. Kjempebra dresser som vi skal ha til neste år også.
Koseklompen Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 NB, jeg har erfart at Mikk Line dressene er litt små i str.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Ok. Takk for svar! Har nemlig kjøpt en mikk-line på salg for å ha til høsten, håper bare den passer da ;oP
Koseklompen Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Det gjør den nok God og varme dresser er det iallefall. Lest flere som har gått fra Reima og til Mikk Line når poden ble "for stor" for Reimaen. Mtp slitasje og slikt.
annki83 Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 hei jeg kjøpte en en vår\høst parkdress fra mikk line i str 86 til datteren min. (den var forøvrig like stor som reima vinterdress i str 80) jeg hadde ikke prøvd merke før men var veldig fornøyd. brukte den en god del ut og i barnehagen også før hun kunne gå skikkelig og dressen var alikevel like hel da den ble forliten. passformen var veldig god for det er bra me mulighet til å regulere i livet og gode strikker under beina. den var vindtett og jeg opplevde aldri at dressen blei våt igjennom. eneste minus er at den var litt åpen i halsen (denne modellen var sånn em to glidelåser som kanskje har noe å si) kommer nok til å kjøpe mikk line igjen en annen gang (fra reima har jeg kun prøvd vinterdressene så jeg kan ikke helt sammenligne de to)
*Lykkelig_mamma* Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Hvor får man tak i mikk-line dressene?
Odine! Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Jeg fikk skryt for Mikk-Line-dressen i barnehagen, så jeg regner med det er en helt ok dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå