Gå til innhold

what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr på byen forrige helg, fikk nummeret hans og meldte med ham dagen etterpå...

Uken gikk, uten flere meldinger, men igår meldte vi litt frem og tilbake igjen.. "Vi skulle heller vært sammen, istedet for i hver sin stue...."

Nå tenkte jeg... skal jeg melde ham igjen nå.....??? kanskje vi kunne gjort noe ikveld?? tør jeg, er det for tidlig.... kjenner ham jo ikke så veldig godt akkuat... han kan virke litt sjenert, så må kanskje dra litt i trådene selv?? vet ikke... vet ikke helt hvordan vi gjør dette! :) Er det bare å sende en melding, så får det briste eller bære... hm.. sist jeg var på flørten, hadde vi ikke mobiltelefon engang! :-)

Dessuten - skal vi treffes, så har jeg ikke noen helger, eller ukedager, uten unger på nesten 2 mnd.... (da må jeg finne barnevakt)

så, hvis vi skulle gjort noe, sånn der jeg er helt for meg selv, så måtte det blitt idag....

ellers må nesten han komme på besøk til meg, når ungene har lagt seg... går det an???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj, skulle jo ikke trykke lagre enda.... overskriften var ikke slik den skulle bli, og teksten fikk jeg ikke lest igjennom og redigert!!

jaja det får vel briste eller bære det og da....

syns vel bare det kunne vært litt koselig med litt selskap, kos,klapp og klem, så kunne vi bare sett hvor det bar hen...

Skrevet

klart du kan innvitere han en kveld etter ungene har lagt seg. Send han en melding da... det kan jo ikke gå værre enn at han sier nei.

Skrevet

hehe, ja det må jo bli noe sånn skal vi møtes fremover!

Men tenkte litt på siden jeg ikke kjenner han så godt og sånn enda..

og så tenker jeg at je ikke skal presentere så mange menn for ungene sånn hele tiden! (nå er det snakk om EEEEEENN da, han her!!!)

Skrevet

sikkert lurt å ikke presentere han for ungene ennå, ja. kos deg, hopp i det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...