*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 I kiwis fleip eller fakte påstår de at det går ca 10mnd fra bleieslutt på dagen til de er tørre(bløeieslutt) på natta, sån i gjennomsnitt? For det er så langt fra sannheten man kan komme med de to eldste her(nesten i hvert fall) Eldste sluttet med bleie på natta 1 uke etter at hun sluttet med bleie på dagen(var mellom 2 1/2 og 3år når hun sluttet med bleie på dagen) Mellomste sluttet med bleie på natta 3mnd etter at hun sluttet med bleie på dagen(var 2år 4mnd når hun sluttet med bleie på dagen)
Fire småtroll Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Begge mine bleiefrie barn sluttet på dagen og natta samtidig, ikke noe problem. Men det er jo noen som bruker nattbleie i flere år etter at de har sluttet på dagen da, så gjennomsnittet kan fint være 10 mnd selv om det ikke stemmer på mine barn Så får vi se hvordan det blir med de to småjentene mine, eldste er nå 2,5 år og nekter plent å tisse noe annet sted enn i bleie så vi får se..
Tipp topp Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Begge sluttet med bleie på natt og dag samtidig, så stemmer ikke for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå