Gå til innhold

Manglende kynnere = overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at manglende kynnere gjør at man går på overtid?

Erfaringer noen?

9 dager til termin og ikke fjerneste tegn på at noe er på gang. Kan det likevel starte brått...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente ikke kynnerne i første svangerskap men tror ikke jeg hadde gått stort på overtid forde. (blei satt igang i uke 38 grunnet liten baby men hadde 3cm åpning og var helt moden så jeg tror vel ikke det hadde drøyd mange ukene uansett) er jo ikke alle som har merkbare kynnere.

Skrevet

Hmm.. kanskje du har et poeng..

Jeg hadde ingen kynnere i mine 2 første svangerskap og gikk 1 uke over tiden med begge. Nå er jeg i uke 31 og har mye kynnere.

Kanskje jeg ikke går over tiden denne gang? krysser fingrene :)

Skrevet

jeg hadde ingen tegn til at noe var i gang før vannet gikk. ikke spesielt mye kynnere eller noe. det kan skje plutselig! lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere med min forrige, og gikk 2 uker over...

Skrevet

Tror nok ikke det finnes noen regel på dette.. Jeg hadde massevis av kynnere fra uke 35 og de var så ille og varte så lenge at jeg nesten trodde fødselen var i gang et par ganger... Men nei, det varte og rakk og fødselen startet ikke før 11 dager over termin..

Skrevet

Jeg hadde igne kynnere forrige svangerskap (ikke som jeg kjente ihvertfall), og gikk nesten 2 uker over. Venninnen min hadde det helt likt som meg (kjente aldri noe til kynnere), men fødte 2 uker før.

Jeg hadde heller ingen tegn til at ting skulle starte, da det til slutt gjorde det. Var forberedt på å bli satt igang 2 dager senere. Men poff! det gikk raskt plutselig :)

Skrevet

Selv om du ikkje KJENNER kynnene så er de der. Kroppen arbeider og forbereder seg hos oss alle, noen kjenner det bare bedre enn andre.

Skrevet

Jeg kjente ikke en kynner med førstemann men vannet gikk 11 dager før termin uten forvarsel ;-)

Skrevet

Ingen kynnere med førstemann, men fødte 4 dager før termin. Denne gangen har jeg kynnere, håper det ikke betyr at han kommer tidlig (gleder med til å bli ferdig, men vi gjerne ha litt tid i permisjon alene først)

Skrevet

Jeg har hatt mye kynnere i alle svangerskap (muligens ørlite mer for hver gang). Men jeg har både fått før termin, på termin og etter termin, så ingen konklusjoner kan trekkes her... :-)

Skrevet

Syntes dette hørtes positivt ut ;) Jeg kjenner heller ikke noe til kynnerne, og har vært redd for at jeg må gå overtid. Kynnerne hjelper jo til å modne, men som sagt ovenfor, vi har nok kynnere, selv om vi ikke legger merke til de :)

Termin om 6 dager, og håper lillegutt kommer snart nå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...