pittrine Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hei. Sliter meg hard mage og lurer på om man kan ta fiber tabletter når man er gravid? Noen som vet???
Money Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hei:) Snakket med legen om det forrige uke, og han sa jeg kunne kjøpe Visiblin på apoteket. Ellers drikker jeg nå rundt 2 liter vann per dag. Sterk mat hjelper også for min del, men jeg elsker sterk mat
pittrine Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk for tipset. Jeg elsker oxo sterk mat så det kan fikses=)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Biola er tingen, iallfall her i huset :-) Og yoghert.. Hvis en får i seg mye fiber, er det også viktig m vann.. ellers kan det ha motsatt virkning, har jeg hørt... Lykke til iallfall !!
Rose69 Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Dette er veldig vanlig.Dessverre... For min del funker svisker,sviskesaft (gjerne varmet opp,sterkere virkning på meg), Activia youghurt (men det tar 10-14 dager før den funker) Ellers drikke masse, men j er ikke flink nok så det stopper opp de dagene j glemmer. Og ja, mye fiber og lite drikke = STEINHARD mage! Auuu... Lykke til!
Pinnus Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Drikker masse melk, og har ingen problemer med det lenger
tingeling81 Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Du kan kjøpe duphalac på apoteket. Om du tar fiber, må du drikke masse! og så finst det noko som heiter frukt & fiber som du får kjøpt på helsekost, funkar det og. Men 10 - 15 ml duphalac eit par gongar for dagen skal funke ;-)
Kaiat Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Det er litt pes hvis man har dårlig tid om morgen, men jeg har oppdaget havregrøt med linfrø (lettkokte havregryn/havregrøt + 2 ss linfrø). Kombinert med vannflaske i veska og akupunktur har jeg fått magen min nesten normal igjen. Anbefales!
Kaiat Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Det er litt pes hvis man har dårlig tid om morgen, men jeg har oppdaget havregrøt med linfrø (lettkokte havregryn/havregrøt + 2 ss linfrø). Kombinert med vannflaske i veska og akupunktur har jeg fått magen min nesten normal igjen. Anbefales!
pittrine Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk for alle tips og råd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå