Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter meg hard mage og lurer på om man kan ta fiber tabletter når man er gravid? Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Snakket med legen om det forrige uke, og han sa jeg kunne kjøpe Visiblin på apoteket. Ellers drikker jeg nå rundt 2 liter vann per dag. Sterk mat hjelper også for min del, men jeg elsker sterk mat :)

Skrevet

Tusen takk for tipset.

Jeg elsker oxo sterk mat så det kan fikses=)

Skrevet

Biola er tingen, iallfall her i huset :-)

Og yoghert..

Hvis en får i seg mye fiber, er det også viktig m vann.. ellers kan det ha motsatt virkning, har jeg hørt...

Lykke til iallfall !!

Skrevet

Dette er veldig vanlig.Dessverre...

For min del funker svisker,sviskesaft (gjerne varmet opp,sterkere virkning på meg), Activia youghurt (men det tar 10-14 dager før den funker)

Ellers drikke masse, men j er ikke flink nok så det stopper opp de dagene j glemmer.

Og ja, mye fiber og lite drikke = STEINHARD mage! Auuu...

Lykke til!

Skrevet

Drikker masse melk, og har ingen problemer med det lenger :)

Skrevet

Du kan kjøpe duphalac på apoteket. Om du tar fiber, må du drikke masse! og så finst det noko som heiter frukt & fiber som du får kjøpt på helsekost, funkar det og. Men 10 - 15 ml duphalac eit par gongar for dagen skal funke ;-)

Skrevet

Det er litt pes hvis man har dårlig tid om morgen, men jeg har oppdaget havregrøt med linfrø (lettkokte havregryn/havregrøt + 2 ss linfrø). Kombinert med vannflaske i veska og akupunktur har jeg fått magen min nesten normal igjen. Anbefales!

Skrevet

Det er litt pes hvis man har dårlig tid om morgen, men jeg har oppdaget havregrøt med linfrø (lettkokte havregryn/havregrøt + 2 ss linfrø). Kombinert med vannflaske i veska og akupunktur har jeg fått magen min nesten normal igjen. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...