Gå til innhold

Går det noe magesyke nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 3dje gangen jeg har magebesvær siden rett før jul....ca en mnd siden. Med kun 1 uke "pause" mellom hver magesyke. Noen som har opplevd dette før? Eller burde jeg gå å undersøke det hos lege?Er ikke spy denne gangen. Kun løs mage. (Gikk på penicillin for 3 uker siden. Skulle vel ikke vært den som herjer i kroppen enda?? Eller er det kanskje det som er årsaken?) Noen forslag? Romler i ett sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg har et barnehagebarn...så kan ha blitt smittet derifra? Men hele 3 ganger på 1 mnd?

Skrevet

Omgangen går iallfall..ser ikke ut til at den har tenkt å slutte med det heller. an plukker jo opp alt nesten fra barnehagen..

Skrevet

Ja, mesteparten av unga i bhg til sønnen min har hatt det de siste par ukene. Hele familien her har hatt det i helga. Men 3 ganger på en måned er jo veldig mye.Antar at alt som du var i kontakt med under sykdom er vasket, bad sengetøy, klær, bamser, dørhåndtak osv, så da tror jeg det er på sin plass med et legebesøk? Man kan lett bli sånn i magen av antibiotika, men da tror jeg ikke det kommer i form av flere omganger..

Håper du er ferdig med å være syk for en stund:) slitsomme greier, det der..

Skrevet

Tusen takk.

Ja begynner å bli litt lei nå. Litt flaut å ringe inn å være så mye syk også. Så kvier jeg meg til å spise hvert måltid, som gjør at jeg på 1 mnd inkludert I JULETIDEN(!!!) har gått ned 6kg. Ikke bra. Ja, hele huset er vasket X antall ganger, byttet tannbørste 3-4 ganger, og desinfisert toalettet :)

Skrevet

ja... hjemme hos oss har alle fire barn hatt og far..

Skrevet

Det er tre forskjellige magevirus ute og går nå. Så kan fint være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...