Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Dette er 3dje gangen jeg har magebesvær siden rett før jul....ca en mnd siden. Med kun 1 uke "pause" mellom hver magesyke. Noen som har opplevd dette før? Eller burde jeg gå å undersøke det hos lege?Er ikke spy denne gangen. Kun løs mage. (Gikk på penicillin for 3 uker siden. Skulle vel ikke vært den som herjer i kroppen enda?? Eller er det kanskje det som er årsaken?) Noen forslag? Romler i ett sett.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Må legge til at jeg har et barnehagebarn...så kan ha blitt smittet derifra? Men hele 3 ganger på 1 mnd?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Omgangen går iallfall..ser ikke ut til at den har tenkt å slutte med det heller. an plukker jo opp alt nesten fra barnehagen..
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Ja, mesteparten av unga i bhg til sønnen min har hatt det de siste par ukene. Hele familien her har hatt det i helga. Men 3 ganger på en måned er jo veldig mye.Antar at alt som du var i kontakt med under sykdom er vasket, bad sengetøy, klær, bamser, dørhåndtak osv, så da tror jeg det er på sin plass med et legebesøk? Man kan lett bli sånn i magen av antibiotika, men da tror jeg ikke det kommer i form av flere omganger.. Håper du er ferdig med å være syk for en stund:) slitsomme greier, det der..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk. Ja begynner å bli litt lei nå. Litt flaut å ringe inn å være så mye syk også. Så kvier jeg meg til å spise hvert måltid, som gjør at jeg på 1 mnd inkludert I JULETIDEN(!!!) har gått ned 6kg. Ikke bra. Ja, hele huset er vasket X antall ganger, byttet tannbørste 3-4 ganger, og desinfisert toalettet
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 ja... hjemme hos oss har alle fire barn hatt og far..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Det er tre forskjellige magevirus ute og går nå. Så kan fint være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå