metaMORfose Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 begynner jeg i ny jobb! Jeg gleder meg som en unge. Store sjanser for at jeg må ha med krykkene, men det får så være. Gleder meg til å få nytt kontor, nye kollegaer og ikke minst andre arbeidsfelt enn jeg er vant med i barnehagen. Jeg blir faktisk sjef, også, så jeg får omtrent, ja det skal jeg ikke si, men MANGE mennesker sammen med meg i avdelingen som jeg har personalansvar for, og rapporterer selv rett til Adm.dir. Jeg får tittelen HR-direktør. Spennende!!!! Så bær over med meg om ikke jeg kommer til å være her så mye i ukedagene de neste par ukene, men jeg prøver å komme innom. Jeg er av typen som er tidlig på kontoret, gjerne ved 06 tiden, for da får jeg gjort en hel del før resten kommer. Jeg er jo priviligert med en hjemmeværende mann. Han får nå det fulle ansvaret hjemme for mesteparten av logistikken, frem til sommeren. Når babyen vår begynner i bhg etter sommerferien skal han tilbake i 50% stilling, så han får vel antakelig mesteparten av logistikken hjemme da også... )) Har forberedt meg godt til denne jobben, og allerede hatt møter og lignende. Dette er et stort hopp på karrierestigen min, og jeg føler meg veldig priviligert som kan gjøre dette. Jeg kommer til å være hjemme på ettermiddagene, men får også hjemmekontor så jeg kan jobbe litt når barna har lagt seg. Noe reising blir det også, men ikke altfor mye. Barna, de store, synes det er veldig spennende at jeg skal begynne i denne jobben, og er veldig stolte. De er vant til at det er far som er hjemme, uansett. Så lenge de faste tingene mor gjør fremdeles blir gjort av mor, så er det greit. ))) Da reiser vi til svigers for å spise middag. Det blir utemiddag i snøen, og vi skal ake masse i en bakke like ved. Dvs, JEG skal bare sitte på stas med det håpløse benet mitt! God søndag!!!!!!!!!!!!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer!! =D Det høres kjempespennende ut! Og bra at både du og barna gleder seg over dette =) Lykke til imorgen da!!!! =D =D
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 spennende med ny jobb. Gratulerer med nu jobb og lykke til i morgen!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Takk, har hatt en flott søndag. Barna har fått vært en god del ute. Var veldig kald vind noen steder her så det begrenset seg litt. Men når vi var på steder uten vind var det veldig gøy:) Så har det vært besøk, har hatt besøk og ei av mine har vært på kino med venner. Så det har vært topp. Avsluttet kvelden med film og kos på sofaen med mine kjære. Det var og helt topp, selv om filmen bare var sånn passe. Deilig og kjenne søndagsfreden senke seg over huset og nyte siste rest av uka på sofaen i en god og varm stue:) Du må ha masse lykke til imorgen!! Skal tenke på deg:) Blir spennende å høre når du får tid å stikke innom og fortelle hvordan det står til, og hvordan ting har godt videre med deg. Håper også foten kommer seg fort nå og ikke gir deg noe trøbbel.. God klem:) Ps. avlsutta hvis kvelden her jeg...
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Saa goy at du faar ny jobb,da. gratulerer. Har tydligvis skjedd noe siden jeg var her sist(ca. ett aar )Faatt ny baby ??? Det har jeg ogsaa. Sistemann er naa 6 mnd. og det er kjempe kos.
Lene~mor til tre Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Så spennende Lykke til med ny jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå