Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 O`store navnediskusjon pågår for fullt her i huset for tiden, og min mann kom plutselig på Iris.... jeg er ikke helt sikker på hva jeg egentlig syns om navnet... hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Iris Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Iris eller IRIS kan referere til: Iris (britisk/fransk band), et instrumentalt rockeband Iris (film), fra 2001 Iris (mytologi), en gudinne i gresk mytologi Iris (navn), et kvinnenavn. Iris (planteslekt), i sverdliljefamilien International Research Institute of Stavanger ,IRIS Regnbuehinne, den fargede delen av øyet hos virveldyr.... Det jeg tenkte på var det siste her..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kjenner ei som heter Iris, og hun er den største nepa jeg vet om, så for min del styrer jeg unna.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 jeg syns det er et veldig fint navn, jeg har et søskenbarn som så heter, og hun er helt grei og veldig pen:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Kjente en som het det før.Spesiell og forferdelig dame...Og høres gammel ut...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Jeg tygger og tygger fremdeles på hva jeg egentlig syns...kommer frem til at jeg er enige med majoriteten (hittil) her... HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Min jente heter Iris til mellomnavn og jeg syns det er utrolig vakkert. Irisblomsten er utrolig fin, og i gresk mytologi er Iris regnbuegudinnen. Navnet er bare nydelig syns jeg
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Iris er fint som mellomnavn eller med et mellomnavn. Jeg kjenner en nydelig jente som heter Iris Yasmin (uttales sjasmin).
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Tidligere var dette favorittnavnet mitt, men etter at jeg begynte å heneg på Din Baby så er det ikke det lenger. I tillegg syns jeg det er spisst og skarpt med den smale I-lyden og S-lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå