Gurine Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har sett noen barnebunader fra name it tidligere, og syntes de var veldig fine. Hvordan farger var det på de? Hvis du orker å se om de har igjen bunader, hvis det ikke er veldig mye bryderi, så takker jeg ja Vi skal ha til to av jentene våre, tror vi trenger str. 2år og 10år. (Minste er 1,5 og eldste snart 9 år, lønner seg ikke å kjøpe noe større kanskje?) Litt langt til Spydeberg, men betaler gjerne porto. Ellers har jeg en far som bor i Oslo, kaaaanskje jeg kunne fått han til å hente )
Gurine Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Sendte det på pm også jeg, i tilfelle du ikke ser innom her og ser denne
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Henger meg på denne jeg, er de store i str, og er det mulig å få sett et bilde av de? Jeg trenger en bunad til ei som er 3 men er stor for alderen og bruker str. 4-5 år.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 dytter opp igjen til tops :-)
Tante Bassa Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 Har sett innlgget nå :-) Har svart dere begge på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå