nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har ikke lyst å ta paraset i svangerskapet, holder meg vekk så godt det lar seg gjøre. Hva mener dere andre? Tar dere uten å tenke, eller holder dere avstand? Jeg er blitt så forkjøla og tett i trynet, at jeg mulig må ta en, har jo flere i familien å ta meg av også.. Kjenner jeg megselv rett, blir det ikke noe av parasetten....
Ladybug~N&E Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 paracet kan du fint ta dersom du trenger det. jeg er forsiktig med paracetbruken når jeg er gravid og tar det kun når jeg virkelig må. jeg har flere barn, mann, hus og jobb å ta meg av så om det er behov for en paracet eller to så tar jeg det.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 jeg er forsiktig med paracet men om jeg må ta så tar jeg.. måtte ta i går kveld for å få sove da jeg verket skikkelig i leddet i kneet, bedre at jeg tok den paraceten og fikk sove enn at jeg lå hele natten å ikke fikk sove pga jeg hadde så fryktelig vondt.. jeg tar også vist jeg får hodepine, men det er fordi jeg sliter med migrene, da er det bedre å ta en paracet og migrenen slår ikke ut, enn at migrene slår ut å da ligge i 2-3 dager med migrene å gjerne måtte ta mange flere paracet..
smaily Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Hei hei... Paracet kan du ta men du skal holde deg unna ibux fikk jeg høre av legen min....
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har hørt det samme som hun over her.. Paracet er et legemiddel som ikke påvirker graviditeten. Ibux er et NSAID og kan gjøre blodet tynnere.. Det står i felleskatalogen at om man er kortere enn 6 mnd på vei så skal man ikke bruke Ibux.. Så er vel like greit å holde seg unna hele veien:) Ta en paracet når du har behov for det du:)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2010 takk for svar jenter... Jeg vet det går fint an m paraset,og ibux typer er nei.. For meg går det mer på prinsippet, liksom... Ser jo dere tar en om dere må..det kommer nok jeg også til å gjøre, men merker jeg strekker grensa litt lenger i graviditeten.. Må jeg, liksom.. ?? Tror jeg tok hele tre stk i forrige svangerskap :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå