Frk Vims Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 ...synes det er så fryktleig slitsom med mye styr på natta. Mini våkner for tiden i 11 tiden på kvelden, vil ikke sove igjen uten litt skrik. Tar mellom halvtime og time. Så kan det gå alt fra en til tre timer før det er ny oppvåkning, og da synes jeg at jeg må fram med puppen. Så sover han gjerne et par timer (noen ganger mer) og på ny pupp. Ganske tidlig morgen også (kan sove litt med puppen inne hos oss, men ikke alltid). Vet jo at nattpupp er unødvendig, men herregud - det er vaaaanskelig å gjøre noe med. Har en følelse av å ikke orke mer... Gleder meg egentlig til å begynne i jobb igjen, for å komme ut litt, men hvordan skal det gå når jeg egentlig ikke klarer hverdagen på en ok måte nå?? Konstant vondt i hodet, nakke og trøtt. Æsj, survete innlegg, men, men... Gleder meg til våren da! Gleder meg til å ut i timesvis med mistegutten på egne bein! (er 8 1/2 mnd nå). Lurer på å slutte å amme faktisk, kanskje det kunne hjelpe på natta og overskuddet mitt, men er jo trist det også... vil ikke ha flaske heller, så ikke helt enkelt å slutte riktig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå