Gå til innhold

Noen mennesker er så syke i hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta abort, etter mange tårer og diskusjoner er jeg og kjæresten enige om at det må bli slik nå. Dette er ett tungt valg for meg da jeg egentlig vil ha barnet.

En venninne spurte om hva vi hadde bestemt oss for og jeg svarte at vi har bestemt oss for abort, hun svarte at ja da vil jeg aldri mer snakke med deg. Greit det er ditt valg, svarte jeg og la på.

Fikk deretter sms: Jævla fitte, du kan bare glemme meg.

Hvor voksent er dette egentlig? Man kan da ikke prøve å presse en venninne til å beholde ett barn fordi det passer henne at du skal ha ungen, i allefall ikke med en slik trussel.

Jeg føler nok at å ta vare på mitt liv og min families beste er viktigere enn å smøre følelsene hennes.

Hadde dere virkelig sagt noe slik til en venninne ? Hun er ikke engang imot abort, det er bare at hun vil leke "tante" til barna mine fordi hun har lyst på selv men ikke gidder å få barn fordi det er slitsomt. Så jeg skal heller slite ut meg selv for hennes skyld, i hennes verden. Hun er faktisk 26 år gammel, trodde ikke slikt gikk an jeg... Vi har kjent hverandre siden barneskolen jo..

Jeg synes dette er skikkelig sykt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri sagt noe slikt til en vennine.

La oss håpe hun unnskylder seg.

Skrevet

Like greit å luke ut sånne venner!

Man trenger jo ikke være enig i valget, men det gir henne ingen rett til å reagere sånn. Hun har jo strengt tatt ingenting med hva du bestemmer deg for.

Du/dere har sikkert vurdert begge alternativ opp og ned, og tatt valget som er best for deg/dere.

Lykke til videre!

Skrevet

What? Hun må jo være splitter pine gal, som skriver slike meldinger til folk! Det her er jo ditt valg, og om hun ikke aksepterer det er det like greit å ha henne ute av livet ditt. Man kan jo ikke være venner med en som kaller det en kvinnelig kjønnsdel fordi du bestemmer over egen kropp og eget liv.. Godt å bli kvitt sånne folk.

Ønsker deg lykke til og håper du ikke har flere slike sprøinger som vil velge for deg i livet ditt...:)

Skrevet

Merkelig reaksjon ja...

Kan du ikke spørre henne direkte om du skal få barn fordi det blir gøy for henne? Hvor fjortis er det mulig å bli?

Men hvis du selv vil beholde barnet, men likevel velger abort, så håper jeg at du ikke har blitt presset til det...

Klem

Skrevet

Takk for svar dere.

Jeg velger abort fordi vi har kommet fram til at det er den beste løsningen for oss alle akkurat nå, det har vært ett tungt valg, men noe vi sammen har bestemt oss for jeg og kjæresten.

Skrevet

Det er antaglivis like greit å bli kvitt denne venninna. Slike mennesker trenger du ikke i livet ditt.

Skrevet

Herregud, for en "venninne".... Hadde bedt henne ryke og reise!

Skrevet

Bare en liten ting:

Allergi og astma er det masse av i dag. Det var det ikke før. Har dette noe med hvor ofte vi skifter sengetøy? Neppe. I såfall har det med vaskemidler vi bruker. Et nyfødt barn svetter ikke særlig mye, og hvis det ikke kommer gulp e.l. og barnet i tillegg har på seg så godt som heldekkende pysj ser jeg virkelig ikke problemet. Jeg syns mange av dere har et rart forhold til lukt. Det er sikkert betryggende for barnet at sengen lukter kjent. Da mener jeg ikke stramt, men kjent.

Skrevet

Litt feil innlegg på feil tråd, eller?!

Skrevet

Du sier det er et tungt valg for deg fordi du egentlig vil ha barnet. Tenk deg om!!! Det er først og fremst du som skal leve med dette. Menn kommer greit over sånt, du skal leve med det resten av livet!!!

Men den "venninna" di skal du bare være glad for å bli kvitt!

Skrevet

Dumt av venninna di. Hun burde støttet deg uansett valg. Men jeg håper du har tenkt deg godt om når du velger abort siden du sier at du gjerne skulle hatt barnet.

Regner med du har barn fra før siden du er inne på disse sidene. Har du vært i kontakt med noen utenfra?

Men om du har tatt det endelige valget håper jeg du kan leve med det.

klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...