Haukens Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hadde siste mens 15 Januar EL 27 - 29 Livmortappen: Rett etter EL var den veldig mjuk, på kvelden trekte den seg opp og vart kjempehard, så neste formiddag vard en nede igjen og var veldig mjuk, og på kvelden trekte den seg opp og var litt hardare, i dag var den fyrst veldig hard, så no er den langt opp, flat, lukka, og eg synes at det er eit mjukt lag rundt den. For orden skyld eg har desifisert handa mi grundig før eg kjente etter. Eg kjenner at det stikker i magen, eg føler meg litt uvel, i går kasta eg opp uten grunn, bedre i dag, eg veit ikke, eg har berre ein følelse at eg er gravid, men er det ikke alt for tidleg å kjenna noko symptom i det heile ? Nokon som veit korleis tappen oppførar seg ? Eg har kjent på min av og til før, men då har han etter EL berre vore hrad, litt mjuk rundt, men han har ikke nokre gong før vore så avflata og tidevis ekstremt mjuk. Kva trur de ?
Haukens Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2010 Sjå kva de trur, det er fortvilande å ha det slik.
M*A*S*H* Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg må bare svare deg, se å få fingra dine ut av underlivet ditt og la den stakkars tappen være! Vent til du skulle ha din neste mens og test deg som alle andre. I verste fall spontanaborterer du fordi du peller så fælt oppi der, man skal ikke gjøre det! Hvis du er så stressa som du virker nå, minker sjansen for å bli gravid dessuten. Get a grip, jente! Snakk med legen din og ro deg ned. Da øker sjansene dine. Lykke til!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Visste ikke man kjente på den en gang jeg... Hvorfor det liksom?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 hmm.. da e du jo i såfall nett blidd gravid.. eller det holde på å skje ting.. trur ikke du skal bynne å " kjenne " etter symtona nu .. da kan det bli en laaang vente tid.. vent litt heller.. det e bestandig spennanes å kjedelig å vente ja.. men ville nok heller ikke tafsa så veldig masse masse oppi der for å gå å tru.. da blir det kanskje værrre vess du ikke e gravid..
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Hvis du hadde el 27-29 så tror jeg neppe du vil ha symptomer allerede. Det tar noen dager før egget graver seg ned og påvirke kroppen din vettu. Prøv å slapp av og lev som normalt, og ta en test om et par uker
ღ sommerspire ღ Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 M*A*S*H!! Du tar helt feil!! Skremme folk på den måten er dårlig gjort, spesielt siden du kommer med påstander som ikke stemmer i det hele tatt! Å kjenne på tappen er IKKE farlig før man har testa gravid. Det er ikke farlig etterpå heller, men det anbefales ikke av 1 eneste grunn: at man ikke skal bekymre seg for at en eventuell abort er ens egen skyld. Det er helt trygt å føle/kjenne på tappen så lenge man er ren på fingrene og ikke stikker fingrene inn i hullet på tappen. Hva tror du skjer ved et samleie?? Tappen får gjennomgå myyye hardere behandling da, enn ved at man kjenner på den med fingrene sine. Så HI: bare kjenn etter du:) Så lenge du er ren og er forsiktig. Står endel info om det på pernille.info Masse lykke til videre. Håper det stemmer at du er gravid:)
ღ sommerspire ღ Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 M*A*S*H!! Du tar helt feil!! Skremme folk på den måten er dårlig gjort, spesielt siden du kommer med påstander som ikke stemmer i det hele tatt! Å kjenne på tappen er IKKE farlig før man har testa gravid. Det er ikke farlig etterpå heller, men det anbefales ikke av 1 eneste grunn: at man ikke skal bekymre seg for at en eventuell abort er ens egen skyld. Det er helt trygt å føle/kjenne på tappen så lenge man er ren på fingrene og ikke stikker fingrene inn i hullet på tappen. Hva tror du skjer ved et samleie?? Tappen får gjennomgå myyye hardere behandling da, enn ved at man kjenner på den med fingrene sine. Så HI: bare kjenn etter du:) Så lenge du er ren og er forsiktig. Står endel info om det på pernille.info Masse lykke til videre. Håper det stemmer at du er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå