Gå til innhold

Mange som vet kjønnet enda?:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Skal på ul den 5.2 og gleder meg masse....

Har jentefølelse så blir spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også jentefølelse :) Men hele 3 uker til jeg skal på UL...lenge. Men skal oppdatere. Det kinesiske fødselskartet sier jente, men har ikke så mye tro på slike ting, det viker litt tilfeldig.

 

førstegangs mamma i juli `10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 9.feb og har hatt guttefølese hele tiden. Stemmer med det kinesiske kartet for meg også, men har heller ikke tro på sånt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en følelse for jente, samboeren min var sikker på at det var jente og jammen var det ikke en jente:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 9.februar og gleder meg stort...vet ikke hva det blir, men storesøster på fire tror det blir en gutt og en jente...hjelp, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på onsdag, å vi venta ei lita prinsesse<3

Har en gutt på snart 3 år fra før, så da kunna d ikkje passe bedre me ei lita prinsesse! pefekt me en av kvar!

 

Skal på UL neste mandag, for å få nøyaktig termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei denne gangen skal vi ikke sjekke. Ville ikke sjekke de forrige to heller, men samboer ville så gjerne vite. Denne gangen får jeg bestemme! Hurra.

 

Den som venter på noe godt... venter til juli. hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ei lita jente:O))) Har en gutt på snart 4 fra før, så dette blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på UL i uke 16, legen trodde KANSKJE det kunne være jente, han var ikke helt sikker, vi måtte ta det med en klype salt (?)

 

Skal på ordinær UL den 19 da er jeg jo 18 uker på vei.

 

Jeg har en guttefølelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jentefølelse før UL. Var på UL 05.02, og det var ei jente:) Så magefølelsen stemte :D

 

Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag, inni magen er det en sprell levende, frisk og rask guttebaby :-) vakreste syn i verden! Så da blir det to gutter på oss, vi har en gutt fra før på drøyt 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt jente følelse siden uke 7-8..

var på ordinær ul den 11feb og joda der er det ei lita frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke vite! Ønsker å spare spenninga til fødselen. Gjorde det sist også. Virker som ALLE vil vite det nå for tiden. Folk blir så overrasket når jeg sier at vi ikke vil vite. Da jeg var gravid sist (10 år siden) var det mer vanlig å ikke ville vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både eg og sambuaren var bombesikre på at det var gut. Anar ikkje kvifor, men begge tenkte det. Og det var det!:-) UL viste ein frisk og fin og veldig søt gut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...