Gå til innhold

Bekymret etter fall

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag hvor jeg var 13+4 besvimte jeg på badet. Nå er jeg så utrolig bekymret for om jeg har skadet spiren i magen. Jeg ramlet slik at jeg datt med overarmen oppå toalettet og så på badegulvet, men klarer ikke helt å huske hvordan jeg våknet. har begynt å få en liten mage.

Noen andre som har erfaringer med fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninnen min fallt på isen,på ryggen. da var hun vel ca 15-16 uker. hun ringte legevakten og de ville ha henne inn til sjekk. bare for sikkerhetsskyld.

har du vært hos legen? jeg hadde nok ringt til de.

alt er nok bra med spiren din :) de er veldig godt beskyttet inni der.

masse lykke til!! :)

Skrevet

Prøv å tenk hvor godt knerten ligger beskyttet inni magen din, det skal ganske mye til å falle så voldsomt av egen vekt at man skal klare å skade babyen. Vi er laget for å bære barn og tåler en støyt:-) Tørk tårene og gled deg over svangerskapet, vi jenter bruker altfor mye tid på å bekymre oss for ting vi ikke får gjort noe med uansett. Klem på deg. Ps er like langt vi. Termin ca 3.8 foreløpig jeg:-)

Skrevet

Ja M*A*SH*,

Du har helt rett i at vi bekymrer oss så altfor mye. Jeg ringte legen på fredag, men da jeg allerede har time på mandag (imorgen), så ville han bare vente til da. Er jo ikke mye de kan gjøre uansett. Men det jeg er redd for at legen ikke finner liv i morgen på UL.

Ja da er vi like langt, har termin 4.8

Skrevet

Vi får ikke gjort noe mer enn å krysse fingra;-) Send oss en oppdatering i morra da, når du får vite alt er bra. Og ikke tenk for mye på det her, gi deg selv en klem og tenk noe gøy fram til i morra!

Skrevet

Jeg skal oppdatere i morgen. Så skal jeg prøve å tenke på noe annet i dag (litt lettere sagt enn gjort) :-)

Skrevet

Ikke sant;-) lett å si andre skal gjøre det. Ønsker deg en fin dag og lykke til:-)

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle si at det var liv i magen på UL i dag, så det ser ikke ut til at fallet har gjort noe skade.

En bekymring mindre puh....

Skrevet

Kjempebra, det var godt å høre.

Problemet med fall er vell helst at morkaken kan løsne... Så føden vil helst at man kommer inn på en sjekk om man er uheldig. Men som regel så går det jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...