*Lissja* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har vært mye her inne for å se etter "svar" på mange av mine spm som har dukket opp.. og tenker med dette at jeg vil lage en "dagbok" som forteller hvordan jeg opplever dagene etter den første positive testen.. ) Join de som vil:o) Første positive test tok jeg mandag 25jan. En teststav fra billigtester.. tirsdag tok en digital fra clearblue, hvor det sto GRAVID 1-2 uker.. Har hatt murringer i ryggen av og på hele uken, men fredan ble de verre.. natt til lørdan lå jeg våken omtrent hele natten med forferdelige smerter og måtte ringe min sambo for å be han komme hjem fra nattevakt. Smertene hadde dempet seg litt til lørdags formiddag men var der fremdeles ganske intense.. jeg dro til legevakten hvor jeg fikk snakke med lege. Hun mente jeg var 2 uker og 2 dager på vei ( jeg tenker da hun må regne fra unfanglese?) og mente det var festesmerter jeg hadde.. da jeg spurte om de virkelig kunne være såå intense svarte hun ja, og sa at det kunne hende de var så ille fordi det kun har gått en mens siden forrige svangerskap/sa.. det er mye som skal på plass sa hun. I tillegg hadde jeg en urinveisinfeksjon, noe som sikkert også har forårsaket at smertene ble så voldsomme.. Nå har jeg fått tabeletter mo uvi..og smertene har gått fra voldsomme til moderate.. har fått en go natt søvn og er værtfall oppegående.. ) Roer meg ikke helt med at alt er i orden..(bekymret etter sist gang) men prøver så godt jeg kan å tenke positivt:o) Håper dette kan gi håp til flere som sliter med kraftige "menssmerter" )
*Lissja* Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2010 Da har jeg vært til legen..litt skuffet over at hun ikke sa stort mer enn hun gjorde, men ok.. får vel bare la det gå og håpe på det beste. Hun tok en gu og sa at alt så fint ut værtfall. Måtte ta kontakt om jeg begynte å blø...... Smertene kunne jeg ha opp til 3mnd mente hun så de må jeg vel bare leve med..
mimie Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Hei. Jeg bare titter innom her, er ikke gravid, men jeg kan noe om smerter ved urinveis infeksjon. For er par år siden hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å stå på beina, sov nesten ikke noe hele natta, og like ille dagen etter. Dro da på legevakt hvor de kunne konstantere UI.. Har hatt det tidligere også, men aldri noe som har vært så vondt. Når jeg begynte på medisinene tok det en liten stund før jeg blei helt bra.. Så kanskje det ikke er graviditeten som gjør så vondt? Ønsker deg uansett lykke til, og god bedring
*Lissja* Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 Takk for titten:o) Hyggelig:o) Har plagdes mye med uvi jeg også men aldri hatt så vondt før.. var nok en blanding tenker jeg, men en del og spes smertene i siden var nok uvi ja.. for er ikke såå ille nå... bare menssmerter igjen liksom:o) Håper de gir seg etterhvert
*Lissja* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Åh, skjønner ikke at det skal gjøre så vondt.. måtte ta smertestillende i går før jeg la meg og var opp igejn i hall 5 tia og tok en ny.. smerter på høyre side som jeg har hatt tidligere.. håper spiren holder seg fast og at alt går bra likevel. Ha en fin dag alle sammen, nå skal jeg fyke på jobb:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå