Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, søndag 31 januar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her fortsatt.... :-( :-) 3 dager igjen til termin! Hadde håpet at det tok seg opp i går ved nymåne, men den gang ei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager igjen. Og trenger hver eneste en. :) Håper det skjer noe i løpet av dagen med dere som er fødeklare og mentalt klare!!

Skrevet

19 dager igjen og har så vondt i rygg og hofter at nå håper jeg d snart skjer noe.

Skrevet

14 dager igjen her... Merker at tida begynner å bli lang..

Skrevet

32 dager igjen :) og vil ikke at hun skal komme før!

Skrevet

20 timer igjen til ks!!! Sitter her med blandede følelser....Trist for at det er siste dag med lille i magen....samtidig spent på morgendagen :)

Skrevet

Spennende! Lykke til i morgen:)

Selv er det 21 dager her:o

Skrevet

12 dager... venter og venter...

Lykke til i morgen madike :)

Skrevet

6 dager igjen :) Hadde også håpet på fullmånen, men ingen tegn her heller. Kanskje det tar litt tid?:P

Skrevet

Har termin i dag. Ingen tegn til at det vil skje noe snarlig. Fullmåne + sex hadde ingen effekt i går.Arg!

Skrevet

40 dager! Det vil si at jeg er høygravid idag!:)

Skrevet

Termin i dag, men ingen tegn på noe fødsel.... Er fremdeles i veldig fin form, men håper jeg slipper 2 uker over.... ;)

Skrevet

En dag på overtid, og ingen tegn til at noe er på gang :-( Har forresten hørt at fullmånen kan virke inn i tre dager, så alt håp om hjelp fra månen er ikke over....

Skrevet

Mangebarnsmamma, bare en dag som skiller oss da :)

61 dager igjen her! Tida flyyyyyr! :)

Skrevet

3 dager igjen og ikke noen særlige tegn på fødsel her enda. Men det er jo snart min tur uansett :) Utålmodig på å få henne i armene mine nå kjenner jeg :)

Skrevet

20 dager:O) kynner, kynnere, kynnere, kynnere og enda mere kynnere...

Skrevet

1 dag igjenn til UL termin, 14 dager til mens termin :)

Skrevet

47 dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...