Gå til innhold

Pusse trebord når en er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel kanskje få som vet (?) men jeg har lyst til å slipe ned trebordet, men lurer litt på hvorvidt det er greit når en gravid? Jeg ser ikke for meg at det skal kunne være noe galt i det? Det har ikke noe maling eller annet på seg fra før, så det er jo bare vanlig pussestøv. Hm. Jeg skal til jordmor på tirsdag så kanskje jeg bør vente til da, men er det noen som har noe peil så kom med det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pusset ned trapp og lister med maskin og malte da jeg gikk gravid:) brukte munnbind da, hjalp litt, men selvfølgelig ikke for alt støvet.. Kom litt i hals og nese ja. men jenta mi var frisk og fin, og jeg holdt på med dette i noen uker! Tok hyppige pauser, og sørget for å ikke stå for lenge i rommet som var veldig støvete.. Var da ca. 6-7 mnd på vei.. Men er ingen ekspert..

Skrevet

Jeg ville kun vært i tvil hvis det var innsatt med maling eller lakk. Også ville jeg brukt munnbind

Skrevet

Om det er lakk på det er jeg litt i tvil om, i såtilfelle så er den veldig nedslitt. Jeg klarer ikke helt å skille patinaen fra vanlig gulnet furu til lakk, men glatt er det ikke.

Jeg tar på munnbind og kjører på jeg. Det kan vel ikke være noe verre enn å male med Sense eller en tur i byen... Tror jeg...

Skrevet

Jeg pusset opp flere møbler da jeg var gravid, brukte maske og stod i rom med god lufting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...