Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Er det noen her som er medlem? Jeg lurer på om jeg skal bli medlem, har hørt at de har endel opplegg slik at man treffer andre som er alene med barn. Men jeg er jo ganske ung, 23 år, og er jo kjedelig om resten av gjengen er godt voksne.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Aleneforeldre-foreningen? Hvordan fungerer det? Hadde kanskje vært noe for meg.. jeg er 22 år..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er 26, og jeg er med. Har ikke meldt meg på noen arrangementer enda, men tror jeg kommer til å gjøre det etter hvert. Har to barn på hhv 7 år og 1 år
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 De har lokallag som da arrangerer litt forskjellig. Kino, julebord, treffkvelder, sommertur ++ Det står at det koster 250 i året å være medlem, og noen ganger en egenandel på f.eks. kino og turer. Sånn har jeg forstått det iallefall. www.aleneforeldreforeningen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå