Gå til innhold

Ofte "press" nede i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt siden uke 22 har jeg følt litt sånn tisse press/press nede i magen, utrolig ubehagelig. Kjennes ut som om du må tisse veldig men så er det ikke alltid at det er det som hjelper bare lik følelse. Ikke vondt men ja ubehagelig. Går litt opp og ned men nå i uke snart 30 begynner det å bli oftere/mer plagsomt. Noen ganger kjenner jeg det helt ned i "tissen":) Høres litt rart ut men vet ikke hvordan jeg skal forklare det.

Snuppa mi ligger med hodet ned og trykker nok litt på blæren + tidligere keisersnitt men blæ.

Noen andre som har det sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, jeg har det også slik nå. Jeg er 29 uker på vei og kjent det veldig siste uka. Ul på onsdag viste at guttungen ligger med hodet ned. Jeg har liksom bare funnet meg i at han sikkert ligger å presser litt mot blæren. Men veldig ubehagelig å føle jeg må på do hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er andre også, blir så stresset av sånt jeg. Jenten vår lå i tverrleie ultralyden i uke 18 men da dette begynte hadde hun lagt seg med hodet ned:) Koser seg vel på hodet og presser mammaen på urinblæren:)

Da er det sikkert ikkenoe farlig ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg og. Har spesielt merket det denne uka (er i uke 30 nå). Jeg trur det er fordi hun ligger med hodet ned nå. Var hos jordmor på torsdag og da var hun med hodet ned, det var hun ikke forje gang (2 uker tidligere). Så jeg har, sånn som hun lenger opp, tenkt at det var derfor. Det er irriterende og litt ubehageligt, men neppe farligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...