Gå til innhold

Smerter i magen..Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp av tett nese i natt og hadde smerter i magen.. Har ikke hatt så veldig mye vondt i magen etter at jeg ble gravid, er 15 uker nå.

Føltes som ganske sterke stikninger som på en måte strålte litt nedover..Smertene kom og gikk, spesielt hvis jeg lå i en ny posisjon.

Ble så redd at jeg ringte legevakten men det var ingen ting de kunne gjøre hvis det ikke ble værre. Hun sa det kunne være voksesmerter eller at det kunne være en spontanabort hvis det var veldig vondt å kom takvis..

Huff, nå er jeg bekymret! Jeg har jo ikke blødd noe.. Har spydd på morningen og puppene er fortsatt ømme..

Noen som kjenner seg igjen eller tror noe?

Jeg er så redd for å miste så blir så bekymra og redd når jeg ikke har vært borti sånt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være livmoren som strekker seg. Jeg hadde slike i forrige sv.skap, og har slike smerter nå også hvis jeg reiser meg fort opp eller skifter sovestilling fort. Det føles nesten som om noe rives i nede i magen. Er ikke sikkert det er dette du kjenner, men det kan jo være.

Skrevet

litt komsisk at duogså er tett i nesa, det er jeg også:) Har vært det i 1 uke.. er jo normalt ved graviditet. Jeg har også slike stikninger. Hadde det igår, imorges og i ettermiddag. Kjennes ut som om en strikkepinne blir stukket i sida. Ganske ubehagelig. For min del er dette ligamentsmerter. kan være det samme hos deg også :-)

Skrevet

Håper det er slike smerter! Har hatt litt vondt i dag og endel mens smerter.. Blir jo begymret, men får tenkte positivt!

Er forkjøla så er veldig tett og nesa renner :(

Ikke lett med alle disse plagene ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...