Gå til innhold

Søstra til svigermor... Faktisk... ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lille baby på 2 mnd: "Næmen stakkars deg da.. Får du ikke pupp hos mamman din du da? Uff da.. Det ville du vel helst hatt ja.. Så du riktig kunne ha kosa deg med maten din..."

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte... Heldigvis er jeg en tøff jente som tåler en trøkk. Men man sier ikke sånt, gjør man vel? Jeg gir mme fordi jeg ikke KAN amme. Men føler liksom ikke for å utbrodere det til alle og en hver...

Jaja... Hun skal heldigvis snart tilbake til Spania igjen. Og egentlig kunne hun godt ha tatt meg seg svigermor også, men DET er en helt annen historie! :)

God natt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og du sa ingenting? Jeg hadde hvertfall smelt et eller annet i henne ;-)

Folk som skal være ekkle på den måten der er skikkelig kvalmt!

Skrevet

Åhh.. kjenner jeg blir rasende når jeg hører sånt.

Alle kan ikke amme... og stakkars gutten min da, han har aldri kosa seg med maten han... fått flaske fra dag 1.

Kan du ikke bare be hu klappe igjen kjeften og si at det er av redsel for at barnet skal bli som henne at du gir mme.

Hmm... ikke bra å lese slikt når man er overtrøtt og underernært på søvn kjenner jeg.

God natt :) Nydelig at du klarer å beherske deg!!

Skrevet

Vet ikke om det er så nydelig å kunne beherske seg, jeg. Altså, flott at man klarer å ikke være ufin, men noen mennesker fortjener å få en liten kommentar på at det de sier er upassende.

Jeg hadde sagt noe, dog uten å være frekk eller ufin.

Skrevet

Problemet mitt er vel at jeg er ganske så konflikt-sky... Jeg orker ikke bråk, og biter nok i meg altfor mye.. :) Derfor er det godt å ha dere av og til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...