Gå til innhold

Da er det min tur til å være alenemor :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snufs :( :(:(

Uten å gi så mye forklaring,så er jeg offisielt alene med barna nå...og trist er det!

Vet faen (unnskyld ordspråket!) ikke hvordan jeg skal klare å leve uten mannen min,som ikke vil leve med meg mer!

Må bare gråte det ut her,for hvem ellers skal jeg gråte det til! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass?! Hva har skjedd?

Føler med deg, bare tanken på å miste min kjære gir meg et stikk i hjerte. Kjærlighetssorg er forferdelig vondt og jeg kan bare forestille meg at det er enda værre med barn i bildet =(

Det er jo ikke sikkert han går fra deg for godt, kanskje trenger han bare et pusterom for å innse for fint han har det med deg. Vi mennesker er ufattelig dumme slik, vet ikke hva vi har før vi mister det.

*stor klem*

Skrevet

Huff da.. Dumme, dumme mannen som ikke skjønner alt han går glipp av!!

Du fortjener bedre!

*Klemmmm*

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Vi har vert i en dyp dal den siste tiden,men nå er den dype dalen bare en stygg svulst...og vi går ifra hveraandre...

DET GJØR SÅ VONDT!!!!

Jeg har ingen å ringe til heller!.....

Hilsen meg,som vil begrave meg selv i tårer nå!

Skrevet

Nei men søte deg.... så forferdelig.

Kan ikke trøste deg med så mye siden jeg ikke kjenner deg.

Men du kommer deg gjennom dette her.... og en dag kan du tenke at du faktisk har det bedre uten han (er som regel sånn, hadde alt vært perfekt hadde man jo fremdeles bodd sammen).

Masse lykke til.

Øs gjerne ut om elendighet og faenskap på pm til meg om du vil og om det vil hjelpe.

Klem

Skrevet

Takk for alt jenter :)

Kan jeg si at jeg vil gå å drukne meg selv??? (Selv om jeg ikke skal da!)

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

du har all min sympati, kjære deg! det var trist å lese, men vi skal være her for deg - er det noe du lurer på ifm evt ny livssituasjon er det bare å poste spørsmålene dine, enten på fora eller i pm til de du føler du kjenner, vi stiller opp! :-)

varm klem til deg og e og a!

Skrevet

Alt er lov!

Huff, får så vondt av deg. Legg deg ned å grin, det gjør godt å få det ut!

Og som sagt, det trenger ikke være slutten, selv om det ser slik ut nå.

Var slutt mellom meg og mannen i 1 år for en del år tilbake. Og tro meg, hadde vi ikke gått fra hverandre da, hadde vi aldri hatt det så fint som vi har det nå. Selv om jeg skal skrive under på at det var jævlig vondt!

Prøvd å ha folk i rundt deg, om det letter på sinnstemmningen. Dessuten har du jo barna på dagtid og tidlig kveld, da må man bare fortsette å leve som før. Stå opp tidlig og prøv å legg deg tidlig, så slipper du de vonde tankene som, som oftes kommer på natta.

Skrevet

Libido : ALT GJØR JO VONDT!!!

Ikke for å syte,men det er sant :S Burde legge meg,for å våkne opp i morgen så viser alt seg å være en stygg drøm????

Skrevet

Moe: tusen takk for det :)

:)

Skrevet

Ja, jeg vet =( Er grusomt!

Vet ikke hva jeg skal skrive til deg, for vet selv at det ikke er en dritt som hjelper. Kun den evig lange tiden som for sorgen til å blekne. blæææ. Skulle vært forbudt å ha det så vondt!

Du får bare grave deg ned i sorg og fortvilelse, så kommer du sakte men sikkert ut av det igjen. Det er i slike situasjoner man skulle hatt en spole knapp, eller "restart" =)

Skrevet

Ønsker meg en spoleknapp ja!!!!

Uff.....jeg gruer meg til å legge meg nå...første kvelden uten han :(

Skrevet

skjønner jeg godt. Du får dra ungene opp i senga om du ikke liker å ligge alene. Pleier jeg å gjøre om mannen er borte =) Blir ikke helt det samme, men er hvertfall koselig å våkne =)

Håper du får deg litt søvn, god natta. klemme klemme klemme.

Skrevet

Takk for alle trøstord,men hva faen skal jeg gjøre????

Gråter jeg mer,så er jeg sikker på at jeg omkommer av mangel på veske :S

En klein sang,men det var vår sang!! :http://www.youtube.com/watch?v=kEezh9A5atY&feature=player_embedded#

BLÆÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

Uffameg, så utrolig trist Emma&Adrian! Jeg har fulgt sånn med på det du har skrevet, så jeg føler jeg kjenner deg nesten, hehe.. Jeg håper så inderlig du kommer deg igjennom dette, og at det til slutt vil slutte å gjøre så vondt i hjertet ditt.. Husk at vi er her for deg vi her inne, og jeg håper du har venner og familie som vil støtte deg i denne triste tida..

Stoooor trøsteklem fra

Skrevet

Jeg er også nettopp blitt alene med to unger, er på 4. dagen nå. Det er fryktelig vondt, igår var første kvelden hvor jeg ikke lå og grein hele kvelden.

Klem fra meg! :)

Skrevet

Så trist!

Det er greit å bruke de første dagene på å tute skikkelig ut! Men så er det på tide å begynne å finne meningen med livet igjen. Se de små gledene (sånn sett er det jo bra med barn - for da får man slike servert!), så får de store ta pause igjen. En ting er jo å planlegge fremtiden praktisk. Det er jo noe å henge fingrene i.

Finn noen du kan snakke med ifht dette!

Lykke til!

Skrevet

tiden fremover vil være tung og vanskelig, men du vil klare dette fordi DU er sterk og fordi hverdagen ikke lar vente på seg med barn tilstede.

Det er lov å sykemelde seg fra jobb en liten stund til du kommer ovenpå igjen. Nå er det mye praktisk du skal ordne. Og mange følelser som skal på plass.

Om noen måneder vil du klare å akseptere den nye hverdagen, og få gode rutiner som fungerer for det nye familielivet.

Hvem vet.. kanskje kommer mannen din krypende tilbake og angrer når han innser hvor godt han egentlig hadde det sammen med dere..

Ikke glem å ta vare på deg selv oppi alt dette. Stell godt med deg selv og barna dine. Det er lov å gråte sammen med barna også.. Du er tross alt bare et menneske.. Og jeg tror det er sunt for barn å se at voksne også er triste når slike store omveltninger skjer.

Skrevet

Å nei, så leit! :o( Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være å plutselig stå uten mannen man elsker..

Kjempestor klem til deg fra meg, håper det går bedre fort!

Skrevet

Uff så trist, ord blir fattige i sånne sitvasjoner. Håper du kommer deg snart og fokserer på og bygge et nytt liv for deg og baret ditt.

Skrevet

Nei og nei!!! Så trist å lese:( Var nettopp inne på bloggen din nå å så videoen du hadde lagt ut, ble så lei meg.......:(

Huff, vet hvor vondt du har det nå!

Men du er ei sterk jente så dette klarer du! Men det kan ta litt tid og den første tiden er forferdelig vond.... Ja, mån får bare lyst til å legge seg for å sove å håpe det er en drøm når man våkner.

Dere har ikke vurdert par-terapi da?

Go varm klem til deg!!!<3

Bare still spm. hvis det skulle være noe om det å bli alenemor, har vært igjennom det samme selv.

Skrevet

Kjære deg,

Jeg opplevde det samme for 5 mnd. siden. Du har beintøffe tider foran deg, men du kommer til å klare deg gjennom det! Du klarer det for barnet/barnas skyld. Bare gråt, få det ut! Og raseriet som kommer, få ut det også, på ham.

Har du jobb, så konsentrer deg om den og barna. Har du venner, så bruk dem.

Få i stand en skriftelig avtale med barnefar om samvær ol., gjerne før dere skal til mekling.

Jeg trodde aldri jeg skulle komme meg på beina mer, men jeg står nå støtt på dem her. Har fremdeles tøffe dager innimellom, men det går SÅ mye bedre nå.

Jeg lover at det kommer til å gjøre det for deg også.

God klem til deg, og lykke til!

Skrevet

Uff, trist. Håper det ordner seg :) Det gjør det alltid!

Skrevet

uff så trist :( jeg føler virkelig med deg, det er nok noe av det værste man kan oppleve. håper virkelig det blir bedre for deg med tiden, men det gjør det nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...