Gå til innhold

Haukeland


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kor mange mai-damer blir vi på KK Haukeland i mai nå da?? spennende... kjenner at jeg begynner og glede meg.. er jo bare litt mer enn 3 mnd igjen.. og det går jo kjempe fort:-) kanskje noen av oss treffes på KK.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir Haukeland på meg.. Siden ryktene sier at det ikke er barnelege på vakt på Voss.. Håper KK har opphevet restriksjonene til den tid sånn at det er lov å ta i mot besøk etter at den lille er født..

Termin 10. mai, kun 99 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og skal på Haukland, tenkte eg skulle på storken.. Termin 15.mai.

Er det de restriksjonene som var i forbindelse med svineinfluensa du tenker på? De er opphevet..:-) Det fikk eg beskjed om på ultralyd iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstemann i venninnegjengen min som er gravid. Veldig spennende, men ser at det kan blli litt ensomt å være hjemme i mammapermisjon mens andre er på jobb. Har termin 30. mai, skal på KK Haukeland. Kjekt å se at jeg ikke blir alene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir KK på oss også, har gått bra de 2 andre gangene. Har termin 18.mai... så kanskje vi treffes;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KK på meg også, rundt 21.mai :-) Var der en forrige uke pga. fal på isen og magesmerter (alt gikk bra, "bare" en kraftig muskelstrekk). Fikk veldig godt inntrykk, var på observasjonspost for gravide, er visst der man ofte oppholder seg før man kommer på fødestue. De jeg var i kontakt med var kjempe koselige, ble veldig beroliget av dem, rolig og fin stemning... :-)

 

Gleder meg til neste tur på KK, som forhåpentligvis ikke blir før lillegutt skal ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haukeland på meg også:-) Jeg har termin 12. mai, og gleder meg til å få hilse på den lille babyen der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Vi skal på kk.

Låg fem dager på observasjonsposten for gravide sist jeg var gravid (For 3 år siden), pga. svangerskapsforgiftning. Damene på obs. posten var kjempe hyggelige og tok seg godt av meg, da min mann ikke kunne være der mens riene jobbet på, pga. 4 mannsrom :)

Eg gleder meg veldig til neste mann, el. får vel si jente.

Har termin 19. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. skal på kk jeg også. har termin 10. mai(førstemann)Blir veldig spennende.Har det vert noe bmi treff eller skal det vere noe snart.?hadde vert veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Haukeland jeg også- har desverre dårlig erfraing fra sist gang, kan ikke si at jeg gleder meg, men håper jeg ikke er like uheldig to ganger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til KK i mai, venter nr. 3. Har vert både på føden, og på Storken, og hatt en komplisert (1.) fødsel, og en som gikk helt "etter boka". Men var der oppe en tur for noen uker siden i forb. med en kollisjon, og så jo både da og ved ultralyd at det er mye ombygging og styr der oppe...

 

Er det noen som har fått oppdaterte opplysninger om dagens fødetilbud der? Evt. endringer til mai? Jeg tenker f.eks på muligheter for å føde i vann? Og ellers hvordan tilbudet på Storken er nå?

 

Har prøvd å finne info på nettet, men den virker veldig gammel og utdatert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har termin 12 mai og skal på haukeland. Har meldt oss på sånn fødselsforberedende kurs med omvisning så jeg er litt spent..1. gangs fødende og har hørt litt ulikt om opplevelsene der fra..ikke alle var like fornøyde med tilbudet. Er litt spent, man vil jo helst at det skal bli en så god som mulig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31. mai. Dette er nummer to, første fødselen på KK var helt topp. Damene på barselavdelingen var kjempesnille. Lurt å melde seg på omvisning som førstegangsfødende forresten, er veldig kjekt å vite hva man går til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haukeland her også :)

Selv om jeg ikke hadde noen drømmefødsel sist gang - så var jeg veldig fornøyd med personalet på obs-post, føden og oppvåkningen! :)

Kan ikke si det samme om de på barsel.... men man kan ikke være like fornøyd med alt ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...